הדיון בעניין חדרה נקבע ל-7 בינואר, בקבוצה מקווים להגיע לפשרה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

במועדון מקווים להגיע להסדר תוך תמיכה של משרד הספורט עד סוף השנה. פלומיין יחזור לאימונים. טקטינוס לא הרשים אך ימשיך להיבחן. אורן גולן יערוך הערב פגישה עם אוהדים

(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה השבוע לאימונים וקיימה אתמול (רביעי) משחק אימון אותו סיימה בתיקו 3:3 מול הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. לחדרה כבשו דובב גבאי, אסי גומה והבלם דויד מתיאוס. מי שנעדר מהמשחק הוא הכוכב הצרפתי פרדי פלומיין שסובל מרגישות בשריר עוד מהמשחק נגד מכבי חיפה, אך הקשר יצטרף בקרוב לאימונים וצפוי להיות כשיר למשחק בשבת הבאה מול הפועל באר שבע.

מי שככל הנראה לא ישחק הוא הבלם ירין פרץ, שנפצע בשבוע שעבר וצפוי להיעדר עוד שבועיים. בנוסף, נגד כפר סבא נבחן הקשר הברזילאי גוסטבו טקטינוס ששיחק 40 דקות, שאומנם לא הרשים את הצוות המקצועי, אך יישאר להתרשמות גם בתחילת שבוע הבא אז יקבל המאמן ניסו אביטן החלטה לגבי השחקן. בכל מקרה, במועדון ציינו כי טקטינוס נבחן וגם במידה שירשים, יוחתם רק במקרה שמישהו מהזרים יעזוב את הקבוצה. "הוא הגיע על דעת סוכנו בלבד ומבחינתו הוא בגדר נבחן", אמרו בחדרה.

בינתיים, במועדון ממשיכים לעסוק בסחבת מול רשם העמותות וברצונו לפרק את הפועל חדרה. כזכור, נציגי רשם העמותות הודיע לבית המשפט כי לא הגיע לפשרה עם הקבוצה ולכן דורש דיון ואף את פירוקה. בית המשפט בחיפה כבר קבע כי הדיון בין הצדדים ייערך ב-7 בינואר. בחדרה מקווים לא להגיע לדיון ולמצוא את הפשרה עד אז, כאשר שלשום נפגשו ראשי המועדון עם נציגי משרד הספורט. בפגישה נכח גם ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן וכעת נציגי משרד הספורט ייפגשו גם עם נציגי רשם העמותות בכדי להציע פשרה מתאימה לפיה הצדדים יגיעו לסיכום לפני ההגעה לשופט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי