עיריית חדרה גייסה 62 מיליון שקל לבניית אצטדיון חדש

חדרה
חדרה | אתר רשמי

העירייה קיבלה ממפעל הפיס 25 מיליון שקלים לקידום בניית האצטדיון העירוני שיכיל 8000 מקומות. עוד 37 מיליון שקלים צפויים להיכנס לקופה ממכירת מגרש מכבי בעיר כולל היטלים ואגרות

(גודל טקסט)

עיריית חדרה גייסה ממפעל הפיס 25 מיליון שקלים לקידום בניית האצטדיון העירוני. סכום זה מצטרף לכ-13 מיליון שקלים הצפויים להתקבל בקופת העירייה מחברת "מייסדי חדרה" בעקבות המכירה של מגרש מכבי, ויותר מ-20 מיליון שקלים בגין היטלים ואגרות. הסכום הכולל של העסקה והאגרות אמור להגיע לכדי 37 מיליון שקלים, וביחד עם 25 מיליון השקלים ממפעל הפיס, מגיע הסכום שבידי העירייה ל-62 מיליון שקלים.

גיוס הכספים מאפשר את קידום הקמתו של אצטדיון עירוני חדש ומודרני, וזאת לאחר שהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה כבר אישרה את התוכנית להפקדה. האצטדיון מתוכנן להכיל 8,000 מקומות ישיבה עם אופציה להרחבה לכ-12,000 מקומות ישיבה.

המתחם יכלול קומה תפעולית למנהלה, מתחם לשחקנים, למאמנים ולשופטים, ובו חדרי הלבשה, מקלחות, חדר רופא, וחדר ציוד. כמו כן יוקם מתחם עיתונות הכולל חדר ראיונות, עמדות צילום, חדר תקשורת ומתחם VIP מפואר, מתחם אימונים הכולל שני מגרשי אימונים, טריבונה, שירותים, מלתחות ומזנון, מתחמי קהל, לובי גדול, מזנונים, שירותים, יציעים, מתחמי מסחר, וחנייה ליותר מ-1,000 רכבים פרטיים ואוטובוסים.

בסך הכל מדובר בקומפלקס שישתרע על כ-122.6 דונם, מתוכם אצטדיון על שטח של 38 דונם, מתחם אימונים על שטח של 37.7 דונם, מתחם מסחר על שטח של כ-11 דונם, ומתחם חנייה על שטח של כ-35.5 דונם. האצטדיון מתוכנן להיבנות במזרח העיר, והוא בעל חשיבות הן ברמה העירונית והן ברמה האזורית. הקמת האצטדיון תיתן מענה לצורך הקיים בעיר מזה שנים רבות למקום ראוי לקיום פעילות ספורטיבית, תרבותית וחינוכית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי