בית המשפט מינה מפרק זמני לחברת IDC של משה חוגג

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

החברה של בעלי בית"ר ירושלים עומדת בפני פירוק לאחר טענות של בעלי מניות כי חוגג ניהל את החברה, המנפיקה מטבעות וירטואליים, בדרכי תרמית ועשה בה שימוש לצרכיו. נסמר בתגובה: "אין לתביעה קשר לחוגג עצמו"

(גודל טקסט)

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע היום (שישי) כי ימונה מפרק לחברת IDC שבבעלותו של משה חוגג, הבעלים הטרי של בית"ר ירושלים. הקביעה הגיעה לאחר שבעלי המניות הגישו בקשה דחופה למינוי מפרק ולמתן צו איסור דיספוזיציה במעמד צד אחד. IDC עוסקת בהנפקה לציבור של מטבעות וירטואליים.

בהחלטת בית המשפט שפורסמה קבע השופט חגי ברנר כי חוגג אכן לא עמד בהתחייבויותיו כלפי בעלי המניות וקיבל את הטענות לפיהן בעלי בית"ר ירושלים עושה בחברה שימוש לצרכיו האישיים ושהחברה מנוהלת בדרכי תרמית ומינה את עורך הדין גיל אורן לתפקיד המפרק הזמני של החברה. המפרק הזמני יצטרך להגיש דו"ח ראשוני תוך 30 יום.

עדיין לא ברור מה תהיה ההשפעה של החלטת בית המשפט על משה חוגג עצמו, על בית"ר ירושלים או על כושרו להחזיק קבוצת כדורגל בליגת העל. חוגג עצמו טרם הגיב לפרסום. בית"ר נמצאת כרגע במקום האחרון בטבלה ותחזור מהפגרה ביום ראשון בעוד יותר משבוע למשחק חוץ אצל הפועל רעננה.

ממשה חוגג וקרן סינגולריטים נמסר: "צר לנו כי זו החלטת השופט. חברת IDC הנה חברה קפריסאית אשר תיאלץ להילחם בתביעה. לחברה הזדמנויות עסקיות ומינוי כזה עשוי לסכל אותן, לרעת כל בעלי המניות. לקרן סינגולריטים 20% מניות בחברת IDC . אין לתביעה כל קשר לחברות האחרות בקרן, למשה חוגג עצמו, לעסקיו הנוספים או לבית"ר ירושלים".

חוגג. בעלי בית
חוגג. בעלי בית"ר ירושלים מסתבך? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי