אימון בכורה לנעים: "איתו אשדוד תדגדג את הפלייאוף העליון"

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

המאמן החדש שוחח עם שחקניו: "כבר מול קריית שמונה אנחנו נראה קבוצה אחרת". שחקן: "עברנו תקופה קשה". במועדון מצטערים על מינויו של מילבסקי והחיזורים אחרי לוזון, בן זקן הבטיח רכש בינואר

(גודל טקסט)

באשדוד מצטערים על כך שלא מינו את יובל נעים למאמן כבר בפתיחת העונה. בסביבת המועדון מודים שהחתמתו של בלוגיה מילבסקי הייתה טעות ומבהירים שגם החיזורים אחרי גיא לוזון לא היו במקום ובסופו של דבר ג'קי בן זקן הצליח לתקן זאת בזמן.

כבר באימון הראשון של נעים, שימשיך באשדוד גם בעונה הבאה אם יצליח להשאיר את הקבוצה בליגת העל, הורגשה אווירה חדשה בקרב השחקנים שהפגינו התלהבות רבה ושמרו על מורל גבוה לקראת המשחק במחזור הקרב מול קריית שמונה.

נעים שוחח עם שחקניו ואמר להם שמבחינתו הליגה יוצאת לדרך במחזור הקרוב והוסיף שהוא מאמין ביכולתם לבצע את המשימה. "אני יודע שיש הרבה עבודה, אבל בעזרת כולכם אנחנו נצליח להשיג את המטרות שלנו. כבר במשחק נגד קריית שמונה אנחנו נראה קבוצה אחרת".


באשדוד מצטערים שלא מינו אותו כבר בקיץ. יובל נעים (ערן לוף)

"עברנו תקופה קשה והמיקום שלנו מוכיח זאת בצורה הכי טובה. תחת יובל נעים אנחנו אולי יכולים לדגדג אפילו את הפלייאוף העליון", אמר שחקן בקבוצה. בשיחה עם הבעלים ג'קי בן זקן הובטח לנעים שכבר בחודש ינואר יגיעו לאשדוד מספר ישראלים, אבל עד אז יש לא מעט משחקים והשחקנים יצטרכו להוכיח את עצמם. באשדוד כבר פנו למכבי תל אביב כדי לקבל בהשאלה לפחות שניים מהשחקנים עד תום העונה.

לקראת המשחק נגד קריית שמונה אמורים לחזור לפעילות הפצועים יובל יעקובוביץ' ותום מונד. לאחר מכן תצא אשדוד לנתניה, שם היא תפגוש את מוליכת הטבלה ולאחר מכן היא תארח את מכבי פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי