קראמר שלח מסר: "אכבד את החוזה שלי ואמשיך לעבוד קשה"

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | ערן לוף

החלוץ שמאכזב מאז פתיחת העונה ובמועדון נשקל לשחררו ציין בפני מקורביו כי ישקול את עתידו בישראל אם לא יקבל עוד הזדמנות מגוטמן. המאמן עשוי להכלילו בדרבי, התלבטות בין ריינן לדוס סנטוס במערך שלושת הבלמים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת הדרבי ביום שבת הקרוב. אתמול (ראשון) הצטרפו לאימונים גם שחקני הנבחרות גיא חיימוב, הבלם איעד חבשי והקשר ג'ורג' מנדג'ק.

בימים הקרובים יחליט המאמן אלי גוטמן לגבי ההרכב שיעלה בשבת, כאשר השיטה שלו טרם תורגלה ולא מן הנמנע כי ימשיך במערך שלושת הבלמים עליו עבד בשבוע שעבר במיני מחנה שנערך בכפר גלים. גוטמן גם צפוי להחליט אם לעלות עם הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס או עם הבלם ההולנדי אטיין ריינן, שהיה מהמצטיינים במחנה.

שאלה נוספת היא עתידו של החלוץ מיכיל קראמר. האחרון מאכזב מאוד מאז פתיחת העונה ובמועדון אף עלו קולות להיפרד מההולנדי כבר במועד ההעברות הקרוב, אבל גוטמן החליט לתת הזדמנות אחרונה לכלל הסגל כולל קראמר בחודש הקרוב ורק בסוף דצמבר לקבל החלטה סופית בנושא. החלוץ מצדו אינו מתכוון לעזוב את חיפה בשלב זה ואף שלח מסר: "אני מתכוון לכבד את החוזה שלי עד סיום העונה ואמשיך לעבוד קשה". בפני מקורביו ציין קראמר כי אם לא יזכה להזדמנות מגוטמן ויישאר מחוץ לסגל כמו במשחק הקודם מול חדרה, ישקול שוב את עתידו בישראל.

קראמר. גוטמן יקבל החלטה בסוף דצמבר (ערן לוף)
קראמר. גוטמן יקבל החלטה בסוף דצמבר (ערן לוף)

בעניין אחר, הקבוצה הודיעה שבשל הביקוש הגבוה לקראת הדרבי בשבת, הוחלט לפתוח את היציע הדרומי באצטדיון לרכישת כרטיסים עבור אוהדי הקבוצה. הפעם האחרונה שהיציע הדרומי נפתח הייתה ב-21 באוקטובר 2017 במשחק מול בית"ר ירושלים.  נכון להיום הבטיחו את מקומם באצטדיון 23 אלף צופים כשליציעי 'אבי רן' נותרו כרטיסים בודדים למכירה, כשאצל היריבה העירונית הפועל חיפה נמכרו כ-750 כרטיסים ונותרו כ-2,000 למכירה וכרגע הצפי הוא שביום המשחק הקופות כלל לא ייפתחו למכירת כרטיסים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי