סתיו פיניש: "המעבר לנתניה היה ההחלטה הכי טובה בחיים שלי"

סתיו פיניש
סתיו פיניש | אודי ציטיאט

הקשר שעבר בקיץ מבני יהודה סיפר בראיון על ההבדלים: "בבני יהודה לא היתה את התחושה שיש ברחובות של נתניה", והפנדל בגמר נגד מכבי ת"א: "מאחל לאוהדי נתניה רגע כזה". בצ'יראיי ואברהם יהיו כשירים נגד הפועל ת"א

(גודל טקסט)

לאחר משחק האימון בו הפסידה 0:2 לעירוני קריית שמונה ביום שישי, חזרה מכבי נתניה אתמול לאימונים לקראת המשחק ביום ראשון הבא נגד הפועל תל אביב.

הבשורות הטובות מגיעות מכיוונם של פאטוש בצ'יראיי ואביב אברהם, שצפויים להיות כשירים להתמודדות, כשגם גיא מלמד שעבר טיפולים בפגרה יהיה כשיר. ברנקו ורגוץ' עדיין לא כשיר, ובקבוצה מקווים שיוכל לשחק בפתיחת הסיבוב השני ובמשחק הגביע נגד מ.ס דבורייה.

בינתיים, קשר הרכש סתיו פיניש התראיין הבוקר (שני) לאתר הרשמי וסיפר על החודשיים הראשונים שלו בקבוצה: "הדברים קרו כל כך מהר במעבר שלי למועדון, שלא היה לי זמן לעכל מה הולך בימים הראשונים. אבל בכנות – לא חלמתי על התאקלמות יותר טובה מזו. זה לא פשוט ולא קל, כי שיחקתי בבני יהודה הרבה מאוד שנים, 7 עונות בוגרים, וזה תמיד יישאר הבית שלי. בבני יהודה נתנו לי את הבמה, חינכו אותי ועיצבו אותי, גם כאדם וגם כשחקן. אבל הכדורגל הוא דינמי, דברים לא הסתדרו שם ובאופי שלי אני רוצה להתקדם, להשתפר וללכת קדימה. אני באמת חושב שהגעתי למקום שמתאים בדיוק לאופי שלי ולרצונות האלה. היו לי חששות לפני שעשיתי את הצעד הזה – בעיקר כי לא ראיתי מועדון אחר בחיים שלי. תוך זמן קצר מאוד המעבר לנתניה התברר לי כהחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי".

פיניש.
פיניש. "לא חלמתי על התאקלמות טובה מזו" (אודי ציטיאט)

ההבדלים בין נתניה לבני יהודה: "ההבדל המרכזי הוא האופי של המקום. נתניה היא עיר שנושמת כדורגל. לא משנה איפה אני הולך ברחוב – כולם מרעיפים עליי חום ואהבה. גם בבני יהודה האוהדים והצוות אהבו אותי, אבל אין תחושה כזו כשאתה מסתובב ברחובות. ידעתי שמכבי נתניה זה מועדון טוב, אבל לא ידעתי עד כמה הוא עוצמתי עד שהגעתי לפה. היום אני יכול להגיד בפה מלא שמכבי נתניה היא מועדון גדול".

התהליך שעבר דן גלזר ואם גם הוא יכול לפרוץ: "אני מאמין שהמועדון הזה יכול לעזור לי להשתפר, כדי להגיע גם לרמה שדן גלזר הציג כאן, אבל בשביל זה אני חייב לעבוד מאוד מאוד קשה. דן עשה פה עונה מדהימה והוא שחקן מצוין, שיחקתי איתו עוד בבני יהודה. אבל אני זה אני, יש לי את היכולות שלי, אני מאמין בעצמי וכשהקבוצה תצליח – כולנו נגיע למקומות טובים ביחד, כי יש פה פוטנציאל גדול".

גמר הגביע נגד מכבי תל אביב והפנדל שכבש: "זה היה פשוט מטורף. זה רגע שלא חוזר, ניגשתי לבעוט את הפנדל מול הקיר הצהוב של האוהדים שלהם, לחץ עצום, צעקות, צרחות… אבל ברגע שרצתי אל הכדור לא שמעתי כלום ולא הרגשתי כלום. ניסיתי להיות מרוכז – אבל זה לא הצליח לי. האמת? למרות שכבשתי – הבעיטה שלי לא הייתה כל כך טובה אבל זו היסטוריה, כולם זוכרים רק את הסוף, ואת התחושות שאחריו קשה לתאר. אני מאחל לאוהדי מכבי נתניה לחוות אירוע כזה, ואני מאוד מקווה להיות חלק ממנו".

במדי בני יהודה.
במדי בני יהודה. "דברים לא הסתדרו" (אריאל שלום)

לקראת הפועל תל אביב: "אנחנו מגיעים עם אנרגיות טובות. הפגרה דווקא עשתה לנו טוב כי אנחנו אחרי מחנה אימונים, כולנו ברעב גדול מאוד להחזיר את הנקודות שאיבדנו מול מכבי פתח תקווה. המטרות שלנו הן להגיע כמה שיותר רחוק בעונה הזאת, ויש לנו גם את הכלים להצליח. אנחנו עדיין לא במקום שאנחנו רוצים להיות בו, אבל אנחנו בדרך לשם. השיא עוד לפנינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי