אווירה חדשה במ.ס. אשדוד, בן רייכרט בתמונת ההרכב

יובל נעים
יובל נעים | ערן לוף

הרבה חיסורים אצל יובל נעים לקראת המשחק נגד קריית שמונה בשבת. בקבוצה מקווים לשינוי ולמשחק יותר התקפי ומביעים אמון בסגל הקיים, כשהחיזוק בינואר יהיה נקודתי. יובל יעקובוביץ' חזר לאימונים מלאים

(גודל טקסט)

במ.ס. אשדוד מאמינים כי עידן המאמן יובל נעים יתחיל ברגל ימין והקבוצה תרשום ניצחון באצטדיון הי"א על עירוני קריית שמונה לפני משחק החוץ באמצע השבוע נגד מכבי תל אביב, והמשחק כעבור שלושה ימים בבית נגד מכבי פתח תקווה שינעל את הסיבוב הראשון.

באימוני הקבוצה קיימת תחושה של התרגשות ואווירה חדשה, כששחקני הסגל הרחב מאמינים כי ההרכב והמערך יהיה יותר יצירתי מאשר תחת המאמן המקדוני בלגויה מילבסקי שהתבסס על מערך הגנתי ובעיקר על התקפות מתפרצות. באשדוד טוענים כי מעבר להתלהבות והלחימה, חובה לשחק כדורגל יצירתי ויש לקבוצה את השחקנים הנכונים כדי להתרחק מהקו האדום, ולהוכיח כי בחלון ההעברות בחודש ינואר השינויים שייעשו יהיו רק נקודתיים.

הקבוצה תחסר נגד קריית שמונה מספר שחקנים מובילים, כשרומן אבראן ייעדר בעקבות ההרחקה שלו במשחק נגד סכנין לפני הפגרה. רשימת הפצועים כוללת את גדי קינדה, תום מונד, קרלו ברושיץ', חן עזריאל ובנצי מושל. מי שהחלים ושב לאימונים מלאים הוא הקשר יובל יעקובוביץ' לאחר שנעדר למעלה מחודש בשל מחלה ופציעה.

נעים. המערך צפוי להיות יותר יצירתי (ערן לוף)
נעים. המערך צפוי להיות יותר יצירתי (ערן לוף)

על פי האימונים הבודדים שהתקיימו, נראה כי נעים מתכוון לתת לבן רייכרט הזדמנות להוכיח עצמו בהרכב הראשון והקשר עשוי לפתוח כבר נגד קריית שמונה. במועדון מאמינים כי כמות האוהדים שמגיעים למשחקי הבית תתחיל לגדול כבר מהמשחק הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי