ניקוליץ' התיר את חוזהו ויקדים את הגעתו למכבי ת"א

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | אתר רשמי

הקשר הסרבי נפרד מדינמו מינסק הבלארוסית, ויגיע לישראל בעוד כשבועיים במטרה להתחיל להתאמן עם קבוצתו החדשה. הבכורה צפויה להיות בדרבי נגד הפועל בשבוע בחודש ינואר. שחקני הקבוצה ביקרו ילדים בבית החולים דנה

(גודל טקסט)

הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', איתו מכבי תל אביב הגיעה לסיכום על חוזה לשנתיים וחצי שייכנס לתוקף בינואר הקרוב, התיר את חוזהו בדינמו מינסק הבלארוסית שבוע מוקדם יותר מהמתוכנן ויוכל להצטרף לאימוניו של ולדימיר איביץ' עוד לפני פתיחת חלון ההעברות בישראל ב-8.1.2019.

ניקוליץ' כבר נפרד מדינמו מינסק ויצא לחופשה משפחתית בסרביה, כך שינחת בישראל כבר בעוד כשבועיים כדי להתחיל באימונים ולהתאקלם חברתית ומקצועית בקבוצתו החדשה, במדיה לא יוכל לערוך בכורה עד פתיחת החלון. ניקוליץ' אמור להתאמן כשלושה שבועות לפני שיוכל לשחק והכוונה של הצוות המקצועי בראשות המאמן ולדימיר איביץ' היא שהסרבי יערוך את הופעת הבכורה שלו בדרבי היוקרתי נגד הפועל תל אביב באצטדיון המושבה, ב-12/13 בינואר.

שכרו של ניקוליץ', המשחק בעיקר מתחת לחלוץ, יהיה כ-330 אלף יורו לפני מענק כספי מיוחד על היותו במעמד של שחקן חופשי. בקבוצה אמורים להנחית בנוסף חלוץ זר חדש בעמדת החלוץ המרכזי במקומו של וידאר קיארטנסון שנמכר ולא הובא לו מחליף, מהלך שיצריך את השאלתו או מכירתו של כריסטיאן באטוקיו.


שוינפלד ובאטוקיו. החלוץ מבוקש בליגת העל, הארגנטיני ייאלץ לעזוב (דני מרון)

עוד בנושא הרכש, קבוצות רבות ובהן עירוני קריית שמונה, הפועל חיפה, בית"ר ירושלים, מ.ס. אשדוד והפועל רעננה מגלות כבר מעכשיו עניין בחלק משחקני מכבי תל אביב אם המאמן איביץ' יחליט לאפשר למספר שחקנים לצאת להשאלה עד סיום העונה בשל סגל שחקנים רחב ועמוס. מדובר בהצעות על מתן חוזז, יונתן כהן, ארון שוינפלד, רוסלן ברסקי ועדן קארצב.

בנושא אחר, שחקני הקבוצה עומר אצילי, אלירן עטר, יונתן כהן, אבי ריקן ואייל גולסה ביקרו הבוקר ילדים חולים בבית החולים דנה. כהן, שלאחרונה האריך את חוזהו בקבוצה התייחס למחווה המרגשת: ""טוב שיש לנו את ההזדמנות לשמח, זה הכי חשוב".


שחקני מכבי תל אביב מבקרים ילדים (האתר הרשמי)

שחקני מכבי תל אביב מבקרים ילדים (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי