"אני לא מזהה אף שחקן בהפועל תל אביב חוץ מדמארי"

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | עדי אבישי

"בשוק הכרמל יודעים לעשות דברים בצורה יותר טובה", "מינוי אופיר חיים - טעות גדולה", "אנשים עם כסף גדול לא רוצים להגיע". וגם: הפוסט של בירם כיאל וריבוי השחקנים מהמגזר. ג'ימי טורק יורה בראיון ל-103FM

(גודל טקסט)
ג'ימי טורק, כוכב הפועל תל אביב ונבחרת ישראל לשעבר, דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למצב הקבוצה, האחים ניסנוב, מינויו של אופיר ופוסט הבוסים המדובר של בירם כיאל.


ההתנהלות של הפועל תל אביב מאז חזרתה לליגת העל: "בשוק הכרמל יודעים לעשות דברים בצורה יותר טובה. העובדות מדברות בעד עצמן. הקבוצה מתנהלת לא טוב ורואים מה קורה שם ובאיזה מקום היא נמצאת. פלייאוף עליון? עזוב אותך. שחקנים רבים, מכות, בלאגנים, זורקים את המאמן – זה לא רציני. גם בזמננו היה מכות, זה היה הרבה יותר גרוע, אבל הבאנו תוצאות, היינו גברים ושיחקנו למען הקבוצה. מביאים שחקנים שאתה לא יודע מי הם. אני אוהד הקבוצה וחוץ מדמארי, שאני מכיר אותו מקרוב, אני לא מזהה שם אף שחקן. 90% מהשחקנים שיש שם אני לא מכיר אותם. הכל נראה לא טוב בהפועל".


מינויו של אופיר חיים: "אחת הטעויות הגדולות, ואין לי שום דבר נגד אופיר חיים, הדרך והקו – במועדון כזה גדול ומפואר – היא לחפש להוציא כמה שפחות כסף. אני מכבד את אופיר מאוד, אבל אין לו ניסיון. אני מקווה בשבילו שיצליח, אבל אם חס וחלילה הקבוצה לא תצליח ארבעה או חמישה משחקים, מה יקרה? היום מחמיאים לו בכל העיתונים, אבל אני שואל ומה יהיה בעוד חודש?"



מה יהיה אחרי סדרת משחקים לא טובה? אופיר חיים (הפועל תל אביב)


האחים ניסנוב: "אלה שיש להם הרבה כסף, האוליגרכים, כנראה שקבוצה כמו הפועל תל אביב לא מעניינת אותם אז הם הולכים למכבי תל אביב ולבית"ר ירושלים. אני לא דובר הפועל תל אביב ולא מייצג אותה, אבל יש עובדות. אנשים בסדר גודל הזה לא מגיעים".


יכולת: "הפועל הייתה עדיפה על היריבות? ככה לא הולכים למכולת. הביאו שחקנים לא טובים, אין לבעלים כסף, המאמן צולע – אתה מבין? כל זה לא מעניין אף אחד. יש קבוצות עם תקציב של 15 מיליון שקל ובאים בטענות".


הפוסט של בירם כיאל: "הוא סתם העלה תמונה, דיברתי איתו, הוא בכלל כתב "גיבורי הכפר". לא כולם מבינים ערבית ובתרגום שעשו הופיע "הבוסים". מה אנשים רוצים מבירם כיאל? הבנתי שגם חלק מהשחקנים נעלבו מהפוסט. אנדי הרצוג לא מעניין אותו מה השם שלך, מאיפה באת ומה כתוב בתעודת זהות". 


ריבוי השחקנים מהמגזר הערבי: "יש המון כישרון. במגזר, אתם צריכים להבין, אין הרבה אפשרויות. מבחינת תעסוקה אחרי העבודה או הלימודים, להרבה אנשים אין מה לעשות. לשמחתי, המגזר מאוד אוהב כדורגל. היום למדו והבינו שבשביל להתקדם צריך ללכת לקבוצות כמו מכבי חיפה ומכבי פתח תקווה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احنا كبار ….. والقادم أفضل بإذن الله

A post shared by beram kayal 7 (@b.kayal7) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי