עיריית ת"א ובני יהודה חתמו על הסכם שימוש באצטדיון בלומפילד המחודש‎

ברק אברמוב
ברק אברמוב | צילום: אתר רשמי בני יהודה

ברק אברמוב ורון חולדאי חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם האצטדיון המחודש לתקופה של חמש שנים החל מעונת 2019/20. בעלי הקבוצה אמר: "אנחנו שמחים לחזור הביתה". ראש העיר הוסיף: "גאה ששלושת התל אביביות חזרו לעיר"

(גודל טקסט)
עיריית תל אביב-יפו וקבוצת בני יהודה חתמו היום (שלישי) על הסכם שימוש של הקבוצה באצטדיון בלומפילד המחודש, ובכך יצטרף גם מועדון בני יהודה לשאר הקבוצות התל אביביות; מכבי תל אביב והפועל תל אביב ויארח את משחקי הבית בבלומפילד.


החוזה נחתם במשרדי העירייה היום בשעות הצהריים בין מנכ"ל העירייה, מנחם לייבה ומנכ"ל קבוצת בני יהודה כפיר אדרי, ובמעמד ראש העירייה רון חולדאי ובעלי הקבוצה בני אברמוב ויוסי כהן. בני יהודה צפויה לחזור לאצטדיון בלומפילד לעונת 2019/20 לתקופה של חמש עונות עם אופציית הארכה לחמש שנים נוספים.


ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "שמח על כך שכל שלושת הקבוצות התל אביביות חוזרות לשחק בעונת המשחקים 2019-20 באצטדיון בלומפילד המחודש".


הבעלים של המועדון, ברק אברמוב: "כבר עשור שאצטדיון בלומפילד הוא המגרש הביתי שלנו, אז כמובן שאנחנו שמחים לחזור הביתה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מועדון הכדורגל, בני יהודה תל אביב, חתם היום באופן רשמי על חזרתו לאצטדיון בלומפילד החדש. החוזה שנחתם היום הינו ל-5 שנים, החל מעונת המשחקים הבאה (2019-2020). הבעלים של המועדון, ברק אברמוב, אמר לאחר החתימה: "כבר עשור שאצטדיון בלומפילד הוא המגרש הביתי שלנו, אז כמובן שאנחנו שמחים לחזור הביתה".

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי