נועם גמון ואדריאן רוצ'ט מועמדים להפועל תל אביב

יעשה את השינוי? רוצ'ט
יעשה את השינוי? רוצ'ט | צילום: איתן הנסברגן

אחרי מינויו של אופיר חיים, האדומים מחפשים להתחזק בשני שחקני עפולה אותם המאמן מכיר. פדרו גלבאן שעדיין שייך לקבוצה מבוקש ע"י קבוצות מהלאומית אך אינו מחזיק באשרת עבודה, ספורי ודמארי התעמתו באימון

(גודל טקסט)

אחרי שיצאו לדרך חדשה עם מינויו של אופיר חיים כמאמן הקבוצה, בהפועל תל אביב מתרכזים כעת במשחק של הקבוצה ביום ראשון (21:00, שידור ישיר בספורט2) נגד מכבי נתניה ובמשחקים שאחרי נגד מכבי פתח תקווה ובית"ר ירושלים שיקבעו לאן תלך העונה של האדומים. הקבוצה ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים ראשונה עם חיים כמאמן החדש, ולאחר מכן אימון ערב. במהלך האימון התרחש עימות בין עומר דמארי לרמזי ספורי, שנשלח החוצה על ידי המאמן. בסיום שני השחקנים ליבנו את הבעיה והנושא ירד מהפרק בשלב זה.

בחלון ההעברות של חודש ינואר אמורים להתבצע מספר שינויים בסגל הקבוצה, כשהכוונה היא לצרף מספר שחקנים לקראת חלון ההעברות שיפתח בשמיני בינואר 2019. אחד השמות שעלו לא מעט במתחם חודורוב הוא נועם גמון, המגן הימני הכישרוני של קבוצתו הקודמת של אופיר חיים, הפועל עפולה. שחקן נוסף ותיק יותר שנמצא על הפרק הוא הקשר אדריאן רוצ'ט, גם הוא משחק בעפולה.

רוצ'ט. אופיר חיים מכיר אותו מעפולה (איתן הנסברגן)
רוצ'ט. אופיר חיים מכיר אותו מעפולה (איתן הנסברגן)

בסביבת המועדון ציינו כי התוצאות בשבעת המשחקים הבאים עד פתיחת חלון ההעברות הם שיקבעו איזה רכש יתבצע בדיוק. החלוץ הארגנטינאי פדרו גלבאן שעדיין שיך להפועל תל אביב,מבוקש במספר קבוצות מהליגה הלאומית, אך הארגנטינאי עדיין ללא אשרת עבודה, למרות כל הבקשות מגורמים ביניהם משרד הספורט וההתאחדות לכדורגל, אך נכון לעכשיו אין למשרד הפנים כוונה לתת לגלבאן אשרת עבודה כדי שיוכל לשוב ולשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי