קורצקי לקראת בית"ר: "זה משחק העונה, אסור לנו להפסיד"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | לירון מולדובן

מאמן הפועל רעננה דיבר לפני קרב התחתית הלוהט מול האחרונה בטבלה (ראשון ב-20:15, ישיר בספורט1): "השחקנים מבינים את המשמעות". מירקו אורמוש: "יש קצת ירידה במצב הרוח, אבל משתדלים לשמור על מורל גבוה"

(גודל טקסט)
הפועל רעננה תארח ביום ראשון (20:15, שידור ישיר בספורט1) את בית"ר ירושלים לקרב תחתית לוהט באצטדיון רמת-גן במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל.


מירקו אורמוש התייחס למשחק מול הקבוצה מהבירה: "האווירה טובה מאוד ואפשר לראות את זה אצלנו לאורך כל השנה. זה טבעי שאחרי תוצאות לא כל כך טובות, יש קצת ירידה במצב הרוח אבל אנחנו משתדלים לשמור על מורל גבוה".


אורמוש הוסיף: "הפסקנו לנוח במהלך הפגרה הארוכה ובעיקר לעבוד חזק כדי לשפר את המשחק שלנו. המאמן מנחם קורצקי הכין אותנו בצורה טובה למשחק מול בית"ר, אני מרגיש שאנחנו מגיעים במצב טוב למשחק – והדבר הכי חשוב בעיני זה שהטענו את הבטריות שלנו ושנראה קבוצה יותר טובה כבר ביום ראשון". 


 

קורצקי סיפר: "הפגרה עשתה לנו טוב, עבדנו כמו שצריך. השבוע הזה במיוחד – היה שבוע האימונים הכי טוב מאז פתיחת העונה. אני מרגיש שהשחקנים מוכנים ויודעים את המשמעות של המשחק הזה – מבחינתנו זה משחק העונה ואסור לנו בשום פנים ואופן להפסיד מול בית"ר ירושלים. היה קשה להתכונן מול בית"ר כי יש לה מאמן חדש, בעיקר התעסקנו עם עצמנו, החזרנו לשחקנים את הביטחון והחדרנו בהם אמונה, כי אנחנו באמת מאמינים בהם וביכולת שלהם לעמוד בכל המטרות שהצבנו להם השנה".




מנחם קורצקי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי