"אם ניישם את ההוראות של גוטמן, נחגוג בסיום"

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ערן לוף

הירוקים שמים מבטחם במאמנם הטרי רגע לפני הדרבי היוקרתי: "עשינו הכנה מצוינת ולמדנו המון בזמן הפגרה". סומא ימשיך לקבל קרדיט בקישור, רוקאביצה ועוואד בחוד, מצבו של גרשון שנפצע באימון לא ברור

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת הדרבי הגדול במוצאי שבת. בקרב המועדון הירוק ישנה ציפייה גדולה למשחק, גם בשל העובדה כי הצבע האדום שולט בעיר בשנתיים האחרונות, במיוחד בשנה שעברה, אז הדיחה הפועל את מכבי במסגרת גביע המדינה וניצחה פעמיים במסגרת הליגה.

הירוקים מעוניינים להחזיר את ההגמוניה בעיר, כשישנה ציפייה לראות את הקבוצה המתחדשת בירוק תחת המאמן אלי גוטמן, שערך במהלך הפגרה הארוכה מיני מחנה בה עבד על שיפור הכושר הגופני ועל הנושא הטקטי. גוטמן עצמו הבהיר לשחקנים במהלך הימים האחרונים את חשיבות הניצחון בדרבי ואת הרצון לחגוג מול אצטדיון מלא שצפוי להיות בסמי עופר בשבת. פחות מ-3000 כרטיסים נותרו לאוהדים הירוקים וההערכה כי עד למשחק יגמרו כל הכרטיסים למשחק.

מבחינה מקצועית, נראה כי גוטמן אינו מתכוון לבצע שינויים משמעותיים, ולמעשה ההתלבטות העיקרית היא במרכז ההגנה בין אטיין ריינן שפתח במחזור האחרון מול הפועל חדרה לבין אליסון דוס סנטוס שנעדר אז בגלל פציעה. סיידובה סומא ימשיך לקבל את הקרדיט בקישור כאשר ניקיטה רוקאביצה ומוחמד עוואד יפתחו בחוד ההתקפה. בקרב השחקנים ישנה ציפייה גדולה לגבי הסגל שיוזמן למשחק וזאת בעיקר בשל העובדה שרק גל אלברמן ייעדר בגלל פציעה, כאשר גם מצבו של רמי גרשון לא ברור לאחר שהוא נפצע אתמול באימון. מי שצפוי לחזור לסגל הוא הקשר שלומי אזולאי שנעדר מול חדרה בגלל צהובים.


אזולאי. חוזר לסגל (ערן לוף)

בכל מקרה, בצוות המקצועי הסבירו כי חודש דצמבר יהיה אינטנסיבי כאשר פרט לדרבי במהלך השבוע הקרוב תשחק הקבוצה עוד שני משחקים, משמע שחקן שלא יהיה בסגל בדרבי, יוכל להשתלב במשחק הבא. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "עשינו הכנה מצוינת ולמדנו המון בזמן הפגרה. כעת זה הזמן שלנו ליישם את ההוראות של גוטמן ואם נעשה זאת אז גם נחגוג בסיום".

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס (אטיין ריינן), איעד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, סינטיהו סלליך, סיידובה סומא, מוחמד עוואד וניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי