ממן לא מרוצה ממעמדו, בכר הדיח אותו מסגל באר שבע

חנן ממן
חנן ממן | ערן לוף

האלופה מאוכזבת מהקשר שלא יהיה ב-18 במשחק נגד הפועל חדרה (שבת ב-18:30, ישיר בספורט4), מכבי חיפה כבר עוקבות אחר ההתפתחויות. אוהדי הקבוצה נערכים לשובו של אג'ידה, סטו עשוי לעזוב בינואר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע לא מקלה ראש בהפועל חדרה יריבתה מחר (שבת, 18:30, שידור ישיר בספורט4), והמאמן ברק בכר ביקש משחקניו להיערך למשחק קשה, "נגד יריבה שמדורגת מעלינו בטבלה".

שני שינויים כפויים צפויים בהרכב. מרואן קבהא צפוי להחליף את ג'ון אוגו המוצהב, בעוד שנייג'ל האסלביינק או עדן בן בסט מיועדים לחזור להרכב על חשבונו של חן עזרא הפצוע. אחד מהם יתופקד לצדו של בן שהר.

חנן ממן שלא שותף במחזור הקודם בניצחון 2:3 על בית"ר ירושלים נופה מהסגל. אחרי השיחה שניהל בכר עם השחקנים לפני היציאה למחנה האימונים המקוצר בקיבוץ נחשולים, הייתה ציפיה מ"שחקן העונה של העונה שעברה", ללכת בדרך שהתווה המאמן. בבאר שבע "מחזיקים" ממנו כשחקן שאמור להוביל, וכנראה יש בעיה בנושא תיאום הציפיות. בסביבת טרנר מבינים שממן לא מרוצה ממעמדו וערים לדיווחים ולפיהם מספר קבוצות, ביניהן מכבי חיפה, עוקבות אחר ההתפתחויות לגביו.

אם תשאלו את האוהדים האדומים, למי הם לא מתכוונים להעניק זר פרחים, תקבלו תשובה חד משמעית. בטרנר לא שוכחים את הופעתו האומללה של השוער אוסטין אג'ידה בגמר הגביע בשנת 2015 מול מכבי תל אביב, ואת השישיה שפרפרה ברשתו. ברשתות החברתיות האוהדים מתכוננים לקראת בואו של השוער הניגרי, וליקטנו עבורכם צרור ברכות. "מקווים שהוא ייתן נגדנו את אותה הצגה כמו בגמר הגביע", כתב אחד האוהדים. חברו הוסיף: "לא נשכח לו, הגרון ייצא אליו בשבת". והיה מישהו שחידד את הדברים: "אוסטין עשה פדיחות, נשארנו עם כתם לכל החיים".


האוהדים לא שוכחים את תצוגת הנפל של אוסטין אג'ידה בגמר הגביע. בתמונה ערן זהבי עם וויליאם סוארס (אסף קליגר)

חברו של אג'ידה, החלוץ לוסיו מרינאו, מסומן אצל האלופה כאיום המרכזי מחר, ואחד הבלמים יפקח על תנועותיו. באר שבע הייתה תחנתו הראשונה של הברזילאי בישראל, ולמרות שהשיג תפוקה סבירה ביחס לדקות שקיבל הוחלט לוותר עליו. בפתיחת חלון ההעברות עשויה הקבוצה להיפרד מהצרפתי ז'וליאן סטו, ולצרף במקומו חלוץ זר. בסעיף השחרור של לוסיו מופיע תג מחיר בסך 300 אלף דולר, וחבריו במועדון הבאר שבעי סבורים שתנועותיו יושפעו מתוצאות הליכי הפירוק שנפתחו נגד קבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי