אחרי השמחה – דאגה בחדרה: פלומיין ומתיאוס נפצעו

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | לירון מולדובן

בקבוצה מקווים כי התיקו 2:2 בחוץ נגד הפועל ב"ש יהיה ספתח לשבוע מוצלח. הבלם הספרדי עבר בדיקה והתברר כי הוא סובל מקרע חלקי וצפוי להיעדר בין שבועיים לחודש והוא עלול להפסיד את המשחקים נגד רעננה ונתניה

(גודל טקסט)

"זאת הייתה הופעה מצוינת שלנו, בעיקר מבחינה טקטית", אמרו אתמול אנשי הפועל חדרה לאחר התיקו 2:2 במשחק החוץ מול הפועל באר שבע. בחדרה הוסיפו: "עשינו הרבה ניסים העונה וזה היה עוד נס".

בקבוצה מודים כי באר שבע שלטה לחלוטין במשחק (צפו בהחמצה המפלצתית של ניב זריהן) , אבל מרוצים בעיקר מהנחישות והאופי של השחקנים, שחזרו פעמיים למשחק. מי שזכה ללא מעט שבחים היה החלוץ דובב גבאי שכבש את השער השיוויון. גבאי אמר: "באר שבע הייתה בית עבורי. פתחתי פחות טוב את העונה ואני רוצה לצאת לדרך חדשה. ערב המשחק קיימתי שיחה עם ניסו אביטן ואמרתי לו שאני חייב שער כדי להתפוצץ, ואני מקווה שעכשיו זה יקרה".


לא שוכח את ימיו בהפועל באר שבע. דובב גבאי (עדי אבישי)

חדרה סיימה את המשחק עם כמה פציעות, בראש ובראשונה של הבלם הספרדי דויד מתיאוס ושל הקשר הצרפתי, פרדי פלומיין. נראה כי פלומיין יהיה כשיר למשחק ברביעי מול הפועל רעננה ואילו מתיאוס עבר הערב (ראשון) בדיקה מקיפה והתברר כי הוא סובל מקרע חלקי וצפוי להיעדר בין שבועיים לחודש ימים משמע ייעדר בוודאות מהמשחקים מול רעננה ומכבי נתניה.

מי שלא ישחק הוא המגן יהב גורפינקל, שממשיך לסבול מפציעה בקרסול. הקשר עלי חטיב, שהושעה במחזור שעבר מול מכבי חיפה, לא נכלל בסגל מול באר שבע מסיבה מקצועית. "חטיב יצטרך לעבוד קשה כדי להוכיח לניסו אביטן שמגיע לו להיות בסגל", אמרו בחדרה.

בחדרה ממתינים להצעת פשרה של משרד הספורט בעימות מול רשם העמותות. במהלך השבוע שעבר נערכו כמה שיחות בין נציגי רשם העמותות לנציגי משרד הספורט ובחדרה מקווים כי תימצא הפשרה המתאימה, שתמנע מהצדדים להגיע לבית המשפט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי