הפועל אשקלון ניצחה 0:2 את הפועל קטמון בקרב הצמרת בלאומית

שלומי דורה
שלומי דורה | מאור אלקסלסי

שערים של הירש (64) ומישאלי (90) נתן לקבוצתו של דורה שלוש נקודות יקרות על המוליכה, אבי מלכה הורחק במועדון הירושלמי (72). בית"ר ת"א רמלה גברה 0:2 על מרמורק, נס ציונה ניצחה 0:1 את הפועל פ"ת האחרונה

(גודל טקסט)

משחקי הנעילה של המחזור ה-13 בליגת הלאומית התקיימו הערב כשבמשחק המרכזי היורדת מליגת העל, הפועל אשקלון, ניצחה 0:2 את המוליכה הפועל קטמון ועלתה אל המקום השלישי, בית"ר תל אביב רמלה ניצחה 0:2 את הפועל מרמורק בבכורה של אורי קרגולה והפועל פתח תקווה עדיין לא חילצה את עצמה מהמקום האחרון בטבלה אחרי 1:0 מאכזב נגד העולה מליגה א' סקציה נס ציונה שנמצאת חזק במירוץ העלייה.

הפועל אשקלון – הפועל קטמון 0:1
למרות הניצחון של הפועל כפר סבא על הפועל עכו במחזור הקודם, הקבוצה מהבירה ידעה שהיא בכל מקרה תסיים גם את המחזור הקרוב במקום הראשון כשהיא מובילה בבטחה עם 29 נקודות לעומת 27 של הקבוצה מהשרון ואולי דווקא בגלל הפער, חבורתו של אופיר זדה הורידה הילוך באצטדיון סלה. לעומתה חבורתו של שלומי דורה שרוצה לחזור אל הליגה הראשונה ידעה שניצחון יקרב אותה משמעותית על הפועל כפר סבא. השער הראשון הגיע בדקה ה-64 מפצצה של שחר הירש, ובתופסת הזמן הגיע כיבוש נוסף של מישאלי שרשם את שערו הרביעי העונה, בצד השני אבי מלכה הורחק בדקה ה-72 והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים עד שריקת הסיום. המועדון הדרומי עלה למקום השלישי על חשבונה של נצרת עילית והיא נמצאת במרחק של נקודה אחת בלבד מהמקום השני המעניק כרטיס לליגת העל.

עוד בהפועל אשקלון, המגן בן ה-26 בן צעירי ששיחק בעונה הקודמת במכבי נתניה ולא מצא קבוצה הקיץ, צפוי לחתום בקבוצה הדרומית.


אחרי שעלה לליגת העל עם הפועל פתח תקווה ועם בני יהודה, בן צעירי ינסה לעזור להפועל אשקלון לעלות לליגה הבכירה (אסף קליגר)

בית"ר תל אביב רמלה – הפועל מרמורק 0:2
אורי קרגולה קיווה להוציא את קבוצתו מהבוץ בבכורה במשחק החוץ ברמלה אך חילופי המאמנים לא הושיעו לקבוצת התחתית שרשמה משחק חמישי ברציפות ללא נקודות. לרמלה כבשו איילון אלמוג בדקה ה-17 ויוג'ין אנסה בדקה ה-90

הפועל פתח תקווה – סקציה נס ציונה 1:0
הפועל פתח תקווה שפתחה את העונה בצורה טובה למרות המינוס בטבלה, נכנסה באופן רשמי למשבר אחרי שרשמה הערב את הפסדה השלישי ברציפות ואת משחקה השביעי ללא ניצחון בלאומית שמותיר אותה במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד. את השער היחיד במשחק כבש רז שטיין (87) שהעלה את נס ציונה אל המקום הרביעי, וגם היא נמצאת חזק במירוץ העלייה לליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי