אלישע לוי יבצע שינויים מול הפועל ת"א, בניון יסופסל?

אלישע לוי עם לידור כהן
אלישע לוי עם לידור כהן | האתר הרשמי

מאמן מכבי פתח תקווה התייצב למסע"ת לקראת המשחק (רביעי, 20:00 בספורטHD4): "אופיר חיים רק הגיע וייקח לו זמן, אבל הם נראו טוב גם לפני כן". גינזבורג ימשיך בשער, לידור כהן: "אם נפסיד נהיה במרחק נקודה מהם"

(גודל טקסט)
לאחר ארבע נקודות משני משחקים ושלושה ימים בלבד אחרי תוצאת התיקו המכובדת מול מכבי תל אביב, מכבי פתח תקווה תארח את הפועל תל אביב (רביעי, 20:00, ישיר בספורטHD4) במטרה להמשיך את המומנטום החיובי.


הבוקר (שלישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן אלישע לוי והקשר לידור כהן. "אני חושב שהנקודה מול מכבי חשובה גם בגלל הטבלה, וגם מוראלית", אמר אלישע לוי, "עבדנו קשה ושיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה שנמצאת בכושר הכי טוב", סיכם המאמן את המשחק שהיה מול המוליכה, "בחלק הראשון מכבי היו יותר טובים ולחצנו אותנו. ידענו להתגונן, לאחר מכן לצאת ולא להישבר. הם עשו גול ממצב נייח וגם אנחנו. הגענו לעוד שתי הזדמנויות טובות ואנחנו מרוצים ומסתכלים קדימה".


השיפור ביכולת
: "הקבוצה נמצאת בקו של עלייה גם מבחינה פיזית. חסרו לנו אז שחקנים כמו לידור כהן ומנור סולומון ובשבת חביבו. ברגע שאנחנו מניעים את הכדור טוב ויוצרים מצבים, אפשר לנצח".



מנור סולומון. שב לכשירות מלאה (אריאל שלום)


על העבודה בפגרה: "הפגרה הייתה ארוכה ולפעמים אתה תוהה איך אתה חוזר. היינו צריכים לשחק משחק אימון ולא עשינו זאת, אבל עבדנו קשה. הפצועים החלימו ובסופו של דבר הצלחנו להגיע למשחק הכי קשה עם רמת מוכנות טובה ועשינו תוצאה טובה. זה רק שלב אחד כי אנחנו לקראת עומס מאוד גדול כמו לכל הקבוצות ושם נימדד".


אם לפ"ת קל יותר מול הגדולות
: "אני חושב שהיריבות מתאימות לסגנון. אנחנו קבוצה שמנסה לשחק כדורגל חיובי וליזום. כשאנחנו משחקים נגד קבוצות דומות שמשחקות כדי לנצח ויש לנו שטחים, זה בא יותר לידי ביטוי. אנחנו אוגרים את הנקודות בכוח, אבל מעדנו בחודש וחצי האחרונים מול רעננה וק"ש. נצטרך ללמוד להיות סבלניים גם נגד קבוצות בסדר גודל הזה – כי זו הליגה. היא מאוד צפופה ויש מאבק על כל נקודה".


על הפועל תל אביב, יריבתו הבאה: "יהיה משחק מאוד קשה, זאת קבוצה פיזית ואנרגטית, קבוצה שמגיעה להרבה מצבים. ראיתי אותם מול מכבי נתניה והם קבוצה ממש טובה. אנחנו בבית וכמו שאמרתי לפני מכבי ת"א, אנחנו די מעדנו במשחקים האחרונים ולא ניצחנו בבית מאז המשחק מול בית"ר ירושלים. אם תהיה השפעה להחלפת המאמן שלהם? לא, הוא רק הגיע וייקח לו קצת זמן. הם נראו טוב קודם ונראים טוב גם עכשיו, בטוח יש דגשים ומאפיינים חדשים של המאמן החדש".


ההרכב המסתמן מחר: "יוסי גינזבורג ימשיך בשער. הבסיס יישאר אותו דבר, אבל חייבים לעשות רוטציה כי שיחקנו בשבת, עכשיו נשחק ברביעי ואז שוב בשבת. יהיה עומס מאוד גדול, נצטרך לשמור עליהם".



גינזבורג חוגג את השוויון הדרמטי מול מכבי ת"א. ימשיך בהרכב (אריאל שלום)


פרישתו של אלי גוטמן: "אני מאחל לו רק בריאות. אלי זה בן מחזור שלי, עשינו דרך דומה ביחד ובני כמעט אותו גיל. מאחל לו בהצלחה".


הקשר לידור כהן הוסיף: "אנחנו לא מתייחסים שונה להפועל ת"א כי היא בתחתית, בליגה הזאת הכל צפוף. אם נפסיד נהיה במרחק נקודה מהפועל ת"א והכל יהיה צפוף. מתייחסים למשחק הזה ברצינות, הפועל ת"א זו קבוצה טובה. קשה להוציא נקודות מול כל קבוצה ונקווה שמחר נעשה את זה".


על ההחלמה מהפציעה: "עבדתי קשה מאוד בפגרה, הרבה זריקות וטיפולים. היום הפציעה מאחוריי, שמח לעמוד לרשות הקבוצה".



לידור כהן. הפציעה מאחוריו (אודי ציטיאט)


לאחר מכן ערכה מכבי פ"ת את האימון המסכם, כאשר המאמן אלישע לוי לא תרגל את ההרכב, אך ההערכות הן שלא יבוצעו שינויים בהרכב, אלא יבצע רוטציה בשל העומס כפי שהצהיר במסיבת העיתונאים. מי שכן יחזור לסגל ואף להרכב הוא החלוץ חביב חביבו, שריצה עונש הרחקה במשחק מול מכבי ת"א ויפתח בחוד, כשלידור כהן צפוי לחזור לשחק באגף בו בלט במחצית השנייה מול הצהובים. מי שעשוי לפנות את מקומו הוא יוסי בניון, כאשר שינויים נוספים עשויים להתבצע בעמדת המגן השמאלי או הקישור האחורי, אך ההערכות הן שלא יבוצעו כאלה. יוסי גינזבורג כאמור ישמור על מקומו בשער.


המאמן ערך לשחקנים אסיפת וידאו שעסקה בהפועל ת"א, כאשר בפ"ת שואבים עידוד מהמשחק בשבת: "הפועל ת"א קבוצה טובה, אבל בבית שלנו, אסור לנו לכוון לפחות משלוש נקודות". 


 

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש (נאור פסר), רומריו פירס, דידייה ברוסו (מוחמד סרסור), גידי קאניוק, לידור כהן, מנור סולומון, חביב חביבו (יוסי בניון).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי