צפו בתקציר: 0:2 למכבי חיפה ואיתי מרדכי על בני סכנין

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | ערן לוף

המאמן הזמני רצה קצת נחת וקיבל אותה משערים של מוחמד עוואד (59) מבישול גדול של נטע לביא ושון ויסמן (86) לאחר הגבהה של אזולאי. המאחרת פתחה טוב אבל לא הופיעה למחצית השנייה, תורג'מן נעצר אחרי שני ניצחונות

(גודל טקסט)

כל כך הרבה דברים עברו על מכבי חיפה, שאפילו הניצחון הערב (שלישי) 0:2 על בני סכנין לא ממש הרגיע את יעקב שחר. נכון, שלוש הנקודות שחררו מעט לחץ במועדון והראו שיש חומר שחקנים שאפשר לעבוד איתו, אבל בין מצב הקבוצה בשנים האחרונות דרך העזיבה של גוטמן ועד למציאת מאמן חדש, ניצחון זה רק סיבה אחת עבור הבעלים לחייך לעומת יותר מדי סיבות לדאגה.

ועדיין, מכבי חיפה ניצחה. זה לא קורה הרבה וזה בהחלט משמח את האוהדים, שעכשיו יכולים להסתכל קדימה למשחק נגד קריית שמונה בשבת ולקוות לתוצאה דומה. לפני שיגיע מאמן חדש ולפני שינסו למצוא כיוון בכרמל, כרגע מה שחשוב זה לנצח אפילו בלי להציג כדורגל מדהים. המשחק נפתח די שקול, כשסכנין היתה זו שהכתיבה את הקצב ותקפה יותר אך לא בעטה מספיק כדי להצדיק שער. חיפה התעוררה והתחילה להתקרב לשער של קנדיל רק בדקות הסיום של המחצית, מומנטום שנמשך לתוך החמצית השנייה עד שבדקה ה-59 הבונקר נפרץ, מוחמד עוואד הגיע למסירה יפה בנגיחה של נטע לביא והקפיץ מעל קנדיל את שער היתרון הכל כך חשוב.

המארחת לא חזרה למשחק מהנקודה הזו. למעשה, מלבד ניסיון אחד של אזולאי, סכנין לא היתה קיימת במשך כל המחצית השנייה. גם מכבי חיפה לא הבריקה בדקות שאחרי השער אבל מצב טוב אחד איפשר לשלומי אזולאי להניח כדור מדויק על הראש של שון ויסמן, שנגח פנימה והבטיח את הניצחון הקריטי הזה לחבורה בירוק.

יעקב שחר. יכול להיות מרוצה מהשחקנים שלו (עדי אבישי)
יעקב שחר. יכול להיות מרוצה מהשחקנים שלו (עדי אבישי)

בשבת, כאמור, תפגוש חיפה את קריית שמונה שהפסידה לבני יהודה ותנסה ליצור מומנטום שירגיע הרבה יותר את שחר. סכנין, לעומת זאת, תיסע לטרנר ותקווה לא ליפול לבור אחרי שרצף שני הניצחונות של עמיר תורג'מן נתקע.

הרכבים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פאנישי, מרון גנטוס, אייהב שאמי, אייהב גנאיים, ג'אבר עטאא, מהראן ראדי, ג'ורג' אקפביו, מוחמד גאדיר, שלומי אזולאי.

מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, אעיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, שלומי אזולאי, רועי קהת, אופיר מזרחי, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד.

מהלך המשחק
דקה 1: השופט יגאל פריד הוציא את המשחק לדרך באצטדיון דוחא.

אופיר מזרחי. יחזיר את הקרדיט שקיבל במרכז המגרש? (ערן לוף)
אופיר מזרחי. יחזיר את הקרדיט שקיבל במרכז המגרש? (ערן לוף)

דקה 3: מוחמד עוואד הגביה מצד שמאל, עותמאן ניסה להרחיק אבל כמעט הבקיע שער עצמי והכדור יצא לקרן.

דקה 23: טעות קשה בהגנה של מכבי חיפה הביאה את הכדור לאזולאי, שהיה חופשי לגמרי ברחבה ובעט ממצב נוח אבל חיימוב הגיב מצוין.

דקה 27: גאדיר היה במצב מצוין במרחק 15 מהשער, ועם הגב למסגרת הוא ניסה מספרת שלא היתה חזקה מספיק – גיא חיימוב קלט את הכדור.

מוחמד גאדיר מול נטע לביא. משחק שקול בדוחא (ערן לוף)
מוחמד גאדיר מול נטע לביא. משחק שקול בדוחא (ערן לוף)

דקה 43: קהת פרץ במרכז המגרש ומסר לרוקאביצה, שחדר לרחבה אבל איחר בבעיטה ועותמאן הרחיק לקרן.

דקה 48: מוחמד עוואד ניצל טעות בהגנת סכנין ופרץ קדימה, מגיע למצב של אחד על אחד מול קנדיל אבל בעט לשמיים.

דקה 59, מכבי חיפה עולה ל-0:1: הירוקים ישבו מספר דקות על הרחבה של בני סכנין עד שלביא נגח כדור פנימה לעוואד, שהקפיץ מעל קנדיל שער חשוב מאוד לאיתי מרדכי.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. לא עושים את זה מספיק בזמן האחרון (ערן לוף)
שחקני מכבי חיפה חוגגים. לא עושים את זה מספיק בזמן האחרון (ערן לוף)

דקה 86, 0:2: לאחר דקות רדומות שלומי אזולאי הגביה כדור מחוץ לרחבה, שון ויסמן חיכה שם והדביק נגיחה לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי