איתי מרדכי: "מקדיש את הניצחון לגוטמן, המשך העונה לא חשוב"

איתי מרדכי
איתי מרדכי | ערן לוף

המאמן הזמני של מכבי חיפה קיבל אוויר לנשימה לאחר הניצחון 0:2 על בני סכנין: "מה שעברנו ביממה האחרונה יכול לרסק מועדון, שמח שהשחקנים התעלו". עמיר תורג'מן: "היה משחק של חתול ועכבר, נצטרך לעבוד קשה"

(גודל טקסט)

עם הראש בסוגיית אלי גוטמן ומאמן חדש לקבוצה, מכבי חיפה התייצבה בסכנין למחזור אמצע השבוע היום (שלישי) ויצאה מדוחא עם ניצחון 0:2 גדול שנתן הרבה רוגע ליעקב שחר.

על הקווים של חיפה עמד איתי מרדכי, המאמן הזמני, שאמר: "הניצחון הזה מוקדש לאלי גוטמן. אי אפשר לתאר מה שהאיש הזה עבר בימים האחרונים, ובכל זאת הוא עזר לנו להגיע מוכנים למשחק. אני שמח שמכבי חיפה ניצחה היום והוכיחה שמדובר במועדון גדול. מה שעברנו ביממה האחרונה יכול לרסק מועדון ואנשים. אני שמח שהשחקנים התעלו על עצמם ונצמדו להוראות שלנו.

המשך העונה: "זה לא מעניין אותי כרגע אלא מה שמעניין זה לאסוף את השברים כי עברנו טראומה, כדי להגיע בשבת מול קריית שמונה".

מרדכי לצד גוטמן באימון מכבי חיפה בימים יפים יותר.
מרדכי לצד גוטמן באימון מכבי חיפה בימים יפים יותר. "צריך לאסוף את השברים" (ערן לוף)

מאמן סכנין עמיר תורג'מן, שהפסיד לראשונה אחרי הניצחון במשחק הראשון שלו כמאמן הקבוצה, אמר: "היה משחק של חתול ועכבר ואנחנו אלה שנעקצנו. ספגנו גול ראשון והיה לנו קשה לחזור אחרי זה. נמשיך לעבוד קשה ונשים דגש בדברים שהקלנו בהם ראש לאחרונה. לא כבשנו היום וניתן את הדעת. אנחנו יוצאים לאחד המשחקים הקשים בליגה נגד הפועל באר שבע בטרנר ונצטרך להגיע מוכנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי