גוטמן הגיע לאימון מכבי חיפה, ימשיך לייעץ גם לקראת ק"ש

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | ערן לוף

החלטה לגבי מאמן קבוע תתקבל רק בשבוע הבא, כאשר לשחר אין מועמד עדיין, אבל המאמן שפרש נכח במתחם האימונים ביום שאחרי הניצחון בסכנין והחמיא לשחקנים. מרדכי עשוי להמשיך בתפקיד אם ינצח בשבת (16:00 בספורט4)

(גודל טקסט)

"לראות את גוטמן מחייך באימון היה שווה לנו יותר מהניצחון", כך אמר היום (רביעי) שחקן מכבי חיפה לאחר שהמאמן שפרש מאימון ביום שני הגיע לכפר גלים והמשיך לייעץ וגם שוחח עם השחקנים ביום שלאחר ניצחון החוץ 0:2 על בני סכנין


בין השאר שיבח גוטמן את השחקנים על ההקרבה ועל העמידה הטקטית במהלך המשחק ואף ערך מספר שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים, בהן התייחס גם למשחק הקרוב בשבת מול קריית שמונה (16:00 בספורטHD4). כפי שפרסמנו, גוטמן הבטיח כבר ביום שני ליעקב שחר וגם למאמן הזמני איתי מרדכי שימשיך לייעץ מקצועית עד למשחק בשבת מול קריית שמונה, מכיוון שמכבי חיפה התנהלה על פי התוכנית שנקבעה על ידי גוטמן עוד בשבוע שלאחר המשחק מול הפועל חדרה.


היום ערכה הקבוצה ערכה אימון קל, אך ברור כי הכיוון של הצוות המקצועי יהיה דומה לזה שהיה בסכנין כאשר חיפה הצטופפה מאחור והצליחה להפתיע את סכנין במחצית השנייה. במועדון ישנה אנחת רווחה גדולה בזכות הניצחון על סכנין ובמועדון דיברו ביממה האחרונה על טראומה קשה בעקבות הודעתו הפתאומית של גוטמן על סיום תפקידו בגלל מצבו הבריאותי. הירוקים חששו מגלישה למדרון לאור ההתפתחויות האחרונות. לשמחתם, זה לא קרה.



גוטמן. הגיע והמשיך לייעץ כחלק מהבטחתו ליעקב שחר (ערן לוף)


"זה היה אחד הניצחונות החשובים של המועדון בשנים האחרונות", אמרו במכבי חיפה לאחר המשחק אתמול. "הפסד כאן וכדור השלג השלילי היה יוצרא לדרך ועלול היה להיות בלתי נגמר. מגיע קרדיט ענק לשחקנים ולצוות המקצועי". 



מי שזכה לרוב המחמאות הוא המאמן הזמני, איתי מרדכי. כבר בעוד שלושה ימים מצפה לקבוצה משחק בית נגד הפועל קריית שמונה, ומרדכי צפוי להוביל את הקבוצה גם במשחק זה. ההחלטה על זהות המאמן הירוק הבא תתקבל רק בשבוע הבא. ליעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה, אין בשלב זה מועמד מוביל, על אף מועמדותם כמו רוני לוי, מרקו בלבול ואלון חזן. גורמים בהנהלה אף העריכו כי אם מרדכי יוביל בהצלחה את המשחק הקרוב, לא מן הנמנע שימשיך כמאמן עד לסיום העונה.


מרדכי עצמו היה נרגש בסיום הניצחון בדוחא, וצלצל קודם כל לאלי גוטמן שבירך אותו על הניצחון. מרדכי אמר: "הייתה לנו תוכנית משחק הכרחית להסתגר מאחור וזה הפתיע את היריב. תמיד ידענו שהגול יבוא בהמשך, אבל קודם כל הגנה וזה עזר לנו. זאת צורת המשחק שמתאימה לנו עכשיו וזה לא ממעיט מאף שחקן אצלנו. זה היה ניצחון של מועדון חזק לאור מה שעברנו העונה, ובמיוחד ביממה האחרונה. מכבי חיפה הראתה את העוצמה שלה. זה לא הזמן לחשוב על התפקיד שלי, כולנו מחוברים לקראת המשחק בשבת. עדיין עשינו רק ניצחון אחד".





בלם הקבוצה, עאיד חבשי, התראיין לאחר הניצחון לאתר הרשמי של הקבוצה ואמר: "ניצחון חשוב מאוד, שיחקנו נגד קבוצה קשה שלא פשוט לשחק נגדה בבית שלה. הגענו לפה אחרי השבוע הלא קל, עמדנו כמו גברים וניצחנו את המשחק. עברנו שבוע קשה. ההפסד בדרבי, האירוע עם אלי גוטמן והאכזבה של האוהדים. אנחנו השחקנים הגענו כדי לשמח את גוטמן. הניצחון הזה מוקדש לו ולקהל. בשבת מחכה לנו משחק קשה מול קריית שמונה. אפשר לשמוח קצת היום וממחר אנחנו באימון מתכוננים לקריית שמונה".


בקרב השחקנים לא הופתעו מהכללתו של אופיר מזרחי בהרכב, על אף ששלושה ימים קודם לכן הוא בכלל לא היה בסגל. מי ששוב נותר מחוץ לסגל הוא מיכיל קראמר, שישב לצד אטיין ריינן. ההחלטה הסופית לגבי השניים תתקבל על ידי המאמן הקבוע הבא של מכבי חיפה.


בתוך כך, אבובקאר בארי בן ה-18 וחצי, המתשא לגובה של 1.90 מטרים, שחקן האקדמיה "סופרסטארס" וסגל הנבחרת הצעירה של גמביה, הצטרף רשמית לקבוצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה. סופיאן חביבו הניז'רי הושאל לקבוצת הנוער של נווה יוסף. עוד במועדון, בבית הדין של ההתאחדות נקנסה הקבוצה ב-3,000 שקלים בעקבות השכלת מצתים וכיסא מהיציע הצפוני בהפסד בדרבי להפועל חיפה. העונש הקל נובע כתוצאה מתפיסת המתפרעים ושלילת מינוייהם.



בארי. הצטרף לסגל של בנאדו (מכבי חיפה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי