נעים: "מכבי ת"א לא בליגה שלנו, היא תיקח את האליפות"

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

במ.ס אשדוד קיבלו את התבוסה אמש 4:0 למוליכת הטבלה באכזבה יחסית, המאמן: "אם היו אומרים לי שבשני המשחקים הראשונים נצבור 3 נקודות הייתי חותם על זה". במועדון מתכננים להנחית שני זרים בינואר

(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד לא התרגשו יותר מידי לאחר ההפסד אתמול (שלישי) 4:0 למכבי תל אביב באצטדיון העירוני בנתניה. לכולם במועדון ברור כי המאבק נגד הירידה לליגה הלאומית עובר למשחק בשבת באצטדיון הי"א נגד מכבי פתח תקווה. המאמן יובל נעים, טען אחרי המשחק: "מכבי תל אביב היא הקבוצה הכי טובה בארץ והיא תיקח את תואר האליפות. היה ברור לנו שזה הולך להיות קשה, ניסינו בהתחלה לצמצם פערים, אבל הגול המוקדם שינה את הדברים. בנושא המערך שלנו, אפשר לשחק עם חמישה בלמים ולהפסיד, ולנצח עם שני בלמים. אני מודאג מכול המערכים, והמשחק הזה נגד המוליכה הוא לא בליגה שלנו". 



נעים המשיך: "אם היו אומרים לי שבשני המשחקים הראשונים נצבור 3 נקודות הייתי חותם על זה. צריך כבר להתחיל בהכנות למשחק נגד מכבי פתח תקווה". שחקן בקבוצה: "המשחק היה אירוע שאנחנו צריכים ללמוד ממנו איך משחקים כדורגל, וברור שניקח מההפסד דברים להמשך. ניצחנו את הפועל באר שבע, אבל כאן היה ברור שהמשימה גדולה והפערים המקצועיים נראו בברור על המגרש כי כמעט שלא הצלחנו לצאת קדימה. כבר בשבת בבית מול מכבי פתח תקווה נראה אחרת, המאמן יכין אותנו בצורה טובה ואנחנו נשתפר, הליגה עוד ארוכה".


ראשי המועדון והצוות המקצועי מתכננים שינויים בחלון ההעברות בחודש ינואר, אבל עד אז יש עוד חמישה משחקים וצריך להתרכז בהם ובחומר השחקנים הקיים. בקבוצה מתכוונים לקבל ממכבי תל אביב לפחות שני שחקנים, בהם מתן חוזז ועדן קארצב. לפחות שני זרים חדשים ינחתו באצטדיון הי"א, כשרומן הבראן ופיליפ קנזביץ' עשויים לעזוב. בגזרת הפצועים עדיין אין שיפור, גדי קינדה, תום מונד, בנצי מושל וקרלו ברושיץ' לא ישחקו נגד מכבי פתח תקווה, כשגם הקפטן טום בן זקן יעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי