בן אז'ובל מצהיר: "אני יכול לשחק בכל קבוצה בארץ"

בן אז'ובל
בן אז'ובל | מאור אלקסלסי

אחרי ה-4:4 המטורף נגד האלופה, חלוץ הפועל חיפה דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "באר שבע קבוצת התקפה קטלנית, אבל האמנו שאפשר לחזור". חילופי המאמנים: "מאז הגעתו של מימר אנחנו מוכיחים אופי"

(גודל טקסט)

אחרי ה-4:4 המטורף בין הפועל חיפה להפועל באר שבע באצטדיון סמי עופר, בן אז'ובל – חלוץ מחזיק הגביע – דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למשחק, עתידו ועזיבת קלינגר והגעתו של מימר.

משחק ההגנה:  "אני לא חושב שאנחנו חלשים בהגנה. אתמול עמדנו פחות טוב, אבל ידענו שבאר שבע היא קבוצת התקפה קטלנית עם שחקנים מהטובים בליגה וזה לא פשוט לעמוד איתם, במיוחד שהשחקן הכי חשוב שלנו בהגנה, גבריאל תמאש, היה חסר. במחצית הייתה תחושה טובה. האמנו שאפשר לחזור, הרגשנו את זה ואני שמח שבאמת עשינו את זה".

חוסן מנטלי: "בתחילת העונה זה לא אפיין אותנו ורק במחזורים האחרונים, מאז הגעתו של מימר, אנחנו מוכיחים אופי, רעב ומלחמה על כל כדור. מה גרם לכל הגולים במשחק אתמולך? עמידה הגנתית לא כל כך טובה. אני לא שחקן הגנה, אני יכול להגיד שהחלוצים עשו תנועה טובה לעומק".


אז'ובל. "אנחנו ממש לא קבוצת תחתית" (מאור אלקסלסי)

מטרות להמשך העונה: "כישרון יש בקבוצה שלנו. מה אפשר לצפות מאיתנו? אנחנו נבוא, נילחם ונראה אופי מול כל קבוצה החל מהדקה הראשונה. קבוצת תחתית? ממש לא. אני מאמין בלב שם אם נמשיך כמו בשני המחזורים האחרונים אז הפועל חיפה תהיה בפלייאוף העליון".

העונה הבינונית שעוברת עליו: "קודם כל, לא הייתה לי הכנה טובה. לא הייתי בשום קבוצה, לא עשיתי מחנה אימונים והגעתי להפועל חיפה לא בכושר. ניר הביא אותי ואז התחיל כל הבלאגן עם הפיטורים ולא קיבלתי מספיק דקות בשביל להוכיח את עצמי. נכנסתי כל פעם מחליף לרבע שעה. נגד מכבי ובני יהודה, נכנסתי מהספסל כשהמשחק כבר היה גמור. עכשיו אחרי ששרון הגיע, אני לאט לאט מתחיל לחזור לעצמי, לקבל ביטחון ולהיכנס לכושר. אני חושב שרואים את זה על המגרש".

עזיבתו של קלינגר: "לא הרגשתי שאני הולך לאבד את המעמד שלי אחרי שניר עזב. אני יודע שאני שחקן טוב שיכול לתרום המון להפועל חיפה. אני מאמין בעצמי ואני עובד קשה בשביל זה. אני חושב שאני יכול לשחק בכל קבוצה בארץ".


"לא קיבלתי מספיק דקות בשביל להוכיח את עצמי" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי