אספה יבקש מבית המשפט אישור להתאמן לאורך כל היום

יצחק אספה
יצחק אספה | לירון מולדובן

לשחקן מ.ס אשדוד אושר להתאמן בשעות הבוקר, אבל הדבר מתנגש לו עם השירות הצבאי ועל כן הודיע כי יתייעץ עם פרקליטו ובשלב זה לא יצטרף לחבריו. אבי אבוטבול מהפועל ראשל"צ החל להתאמן ויעבור בתחילת ינואר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בתחילת השבוע חזר קשר מ.ס אשדוד יצחק אספה לאימוני הקבוצה לראשונה מאז היה מעורב בתאונה בה גרם למותו של הנער ארי נשר ז"ל, אולם אתמול (רביעי) הודיע אספה לראשי המועדון כי יחדל מלהגיע לאימונים עד אשר לא יקבל אישור להתייצב בכל שעה.

בשלב זה אישר בית המשפט לאספה לצאת לאימונים בין השעות 09:00 ל-13:00, אולם כידוע השחקן עדיין חייל צה"ל ובשל העובדה כי בבקרים עליו להתייצב בבסיס והאימונים נערכים בערב, הוא ביקש להתייעץ עם פרקליטו ויבקש מבית המשפט אישור להתאמן לאורך כל היום ורק אז ישוב לשגרת אימונים.

בתוך כך, באשדוד נערכים למשחק בשבת נגד מכבי פתח תקווה בו הקבוצה תחסר את הקפטן טום בן זקן בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. גם גדי קינדה בנצי מושל וקרלו ברושיץ הפצועים לא יעמדו לרשותו של המאמן יובל נעים.

אספה. עדיין חייל צה
אספה. עדיין חייל צה"ל (לירון מולדובן)

בנוסף, חלוץ הפועל ראשון לציון אבי אבוטבול החל להתאמן באשדוד ויעבור לשורותיה בתחילת חלון ההעברות ב-8 בינואר, לאחר שהגיע להסכם עזיבה מקבוצת הליגה הלאומית. אבוטבול בן ה-19 שיחק בעבר במחלקת הנוער של מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי