אוחנה: "לא אהבתי את הדברים שאמר ערן לוי. בן חיים? הוא לא הבעיה"

אלי אוחנה עם משה חוגג
אלי אוחנה עם משה חוגג | דני מרון

יו"ר בית"ר ירושלים והתראיין ל'רדיו ירושלים': "לא נחזיק אף שחקן בכח", "לא חשבנו שנהיה במקום האחרון", "אולנארה ראוי לשחק בקבוצה", "לא נשקיע מיליונים בינואר וגם לא נביא שוער חדש", "חוגג הוא איש של חזון"

(גודל טקסט)

יו"ר בית"ר ירושלים אלי אוחנה שמדבר לעיתים רחוקות מאז הצטרף לקבוצה בקיץ 2017, התראיין היום (שישי) אל התכנית 'בדרך למגרש' של רדיו ירושלים ובה התייחס, על הזרים החדשים, הרכש בקיץ, סוגיית השוערים וסאגת ערן לוי.

אלי אוחנה פתח את דבריו ודיבר על פתיחת העונה הרעה של בית"ר ירושלים: "המצב רע מאוד, לא חשבנו שנהיה במקום האחרון אחרי 12 מחזורי ליגה. הסגל שלא איכותי יותר משל שבע או שמונה קבוצות אחרות בליגה. יש שחקנים שכנראה לא מתאימים לבית"ר ירושלים".

האכזבה מהשחקנים הזרים: "אני לא אוהב להפריד בין שחקנים ישראלים לזרים, אנטואן קונטה וז'אורז'יניו פצועים ועדיין לא חזרו לסגל, סילסבטר לא בכושר אבל אנחנו יודעים שיש לו כדורגל, ואפונסו טיירה עושה עבודה טובה".

על ארון אולנארה: "הוא הגיע לא בכושר, החלטנו להשעות אותו בגלל לא מעט בעיות משמעת שעשה בזמן הקצר שלו בקבוצה. לא פשוט ככה להפר חוזים, לשבת באולפן ולהגיד שצריך לשלוח שחקן הביתה זה קל. אולנארה ראוי לבית"ר ירושלים ולא נחתוך אותו אלא אם כן הוא ימשיך באותה התנהגות".


"אולנארה ראוי לבית"ר ירושלים" (אריאל שלום)

שחקני הרכש שהגיעו הקיץ: "אומרים על יוסי אבוקסיס שהוא המאמן הטוב בארץ והוא רצה מאוד את טל בן חיים. טל בן חיים הוא לא הבעיה של בית"ר ירושלים, כולנו שותפים לסיטואציה אליה הקבוצה נגררה".

על כך שערן לוי רמז שיעזוב בינואר: "אני לא חשוב צריך לדבר בצורה כזאת, לא אהבתי את מה שהוא אמר. לא נחזיק אף אחד בכח, אף אחד לא עושה לבית"ר ירושלים טובה שהוא נמצא בה".

הביקורת של חוגג על השחקנים: "מותר לו לבקר שחקנים שלא נמצאים בכושר. בית"ר ירושלים בתקופה לא טובה, זה התחיל המשחק הראשון של העונה, אנחנו במצב מאוד קשה".


"לא מחזיקים בכח אף שחקן של בית"ר ירשולים. האם ערן לוי יעזוב בינואר? (ניר קידר)

על חלון העברות של ינואר: "קלינגר גילה בעיות שצריך לפתור אותן, יש כוונה לצמצם את הסגל בל מי שחושב שמשה חוגג ישקיע עם עוד כמה מיליונים הוא טועה, אני נביא שחקנים רק חדשים רק אם נשחרר שחקנים בקבוצה".

על האכזבה מהשוערים העונה: "אני לא בטוח שנוכל להביא עוד שוער העונה, יש לנו שוערים טובים שעושים את המקסימום עבור הקבוצה, הם בתקופה פחות טובה וגם כך שאר הקבוצה, אנחנו לא נפיל את נאשמה על מישהו ספציפי, כולנו באותה סירה. הרבה יותר מרכיבים לכישלון".

ההשקעה של חוגג במחלקת הנוער: "לחוגג יש חזון, יש השקעות מאוד גדולות במחלוקות הנוער ושיפוץ מתקן האימונים. הביאו לא מעט שחקנים השנה ולא הייתה מחשבה של חיסכון בנושא הזה".

על היריבה הפועל תל אביב: "היא אחת היריבות הכי גדולות של בית"ר ירושלים, אם לא הכי גדולה. יהיה משחק עם הרבה אמוציות. הפעול תל אביב נמצאת במקום אחד מעלינו בטבלה, אבל זו קבוצה חזקה שתיתן אדיר וכולי בתקווה שנצא לסיבוב השני עם ניצחון".


"חוגג משקיע המון במחלקת הנוער, הוא איש של חזון" (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי