צפו בתקציר: 1:3 מרשים למכבי תל אביב אצל בני יהודה

יונתן כהן, שרן ייני
יונתן כהן, שרן ייני | אריאל שלום

10 ניצחונות, אף הפסד, 31 שערי זכות, שבעה שערי חובה ו-14 פור מב"ש - זה המאזן של איביץ' בתום סיבוב ראשון כמעט מושלם. יונתן כהן כבש צמד (השני מרהיב) ולא חגג, שכטר שבר בצורת ארוכה, קונסטנטין רק צימק

(גודל טקסט)

כמעט מושלם, כך ניתן להגדיר בצורה הטובה ביותר את הסיבוב הנפלא שעברה מכבי תל אביב תחת ולדימיר איביץ', שרשם את פתיחת העונה הטובה ביותר של הצהובים מאז עונת 1995/96.


הערב (שבת) הם גברו 1:3 בחוץ על בני יהודה השנייה בטבלה והגדילו את הפער מהכתומים ל-11 נקודות. הפועל באר שבע, האלופה בשלוש השנים האחרונות למקרה ששכחתם, רחוקה כבר 14 נקודות מהמוליכה, שניצחה עשרה מתוך 13 משחקים, סיימה שלוש פעמים בתיקו ונראית גדולה בכמה מידות על הליגה.


הצהובים פתחו חזק ועלו ליתרון כפול כעבור 17 דקות. בדקה ה-14 אלי דסה, בהופעתו ה-200 בליגת העל, הכניס כדור רוחב נפלא ליונתן כהן שכבש את שער הבכורה שלו העונה בליגה ולא חגג מול האקסית. אגב, דסה השתווה לדור מיכה כמבשל המצטיין של הצהובים עם חמישה וכהן הפך לכובש ה-13 של מכבי תל אביב העונה בליגת העל.



גדולים על הליגה. שחקני מכבי תל אביב (אריאל שלום)

חגג יום הולדת 32 בסטייל. שרן ייני (אריאל שלום)


רק שלוש דקות עברו ואיתי שכטר, שלא כבש מאז ספטמבר, הכפיל את התוצאה עם אחד השערים הקלים בקריירה שלו. קרלוס קוויאר החזיר כדור פשוט אחורה ולא ראה שיונתן שאבי הצעיר יצא מהשער. החלוץ המנוסה היה במקום הנכון, אמר יפה תודה וגלגל את השער הרביעי שלו העונה לרשת החשופה.


זה לקח קצת זמן, אבל בני יהודה יצאה מההלם והחלה לתקוף, אך נתקלה בפרדראג ראיקוביץ' שעצר את צ'יבוטה פעמיים והוריד את מכבי תל אביב להפסקה עם 0:2. בדקה ה-58 שי קונסטנטין החזיר את הכתומים עם בעיטה מדויקת מקרוב לאחר החלקה של אנריק סבוריט, אבל זה היה היום של יונתן כהן. בדקה ה-71 הקשר בן ה-22 שלח כדור מרהיב ברגל ימין היישר לחיבורים של יונתן שאבי האומלל, 1:3 מדהים לצהובים בסיום.




פתח על הספסל למרות הצמד נגד אשדוד. עטר (אריאל שלום)


הרכבים
בני יהודה: יונתן שאבי, שי קונסטנטין, קרלוס קוויאר (דניאל פלשר, 67), איציק עזוז, דן מורי, מתן בלטקסה, יובל אשכנזי, איסמעילה סורו, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.


מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי, דור מיכה, עומר אצילי (אלירן עטר, 83), יונתן כהן (אבי ריקן (72), איתי שכטר (ארון שוינפלד, 80).



בני יהודה אומרת תודה למאור קנדיל (אריאל שלום)


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק במושבה יצא לדרך, מכבי תל אביב תגדיל את הפער בינה לבין הפועל באר שבע ל-14 נקודות?


דקה 2: אצילי ניסה מחוץ לרחבה אך לא היה מספיק מדויק.


דקה 4: שכטר מצא את יונתן כהן שמארבעה מטרים מצא את המשקוף בעזרת ידו.


דקה 14, מכבי תל אביב עלתה ל-0:1: אלי דסה, בהופעתו ה-200 במסגרת ליגת העל, הרים כדור נהדר מימין ויונתן כהן דחק מקרוב לרשת ולא חגג מול האקסית. המגן השתווה לדור מיכה עם חמישה בישולים העונה.



הכובש ב-13 של מכבי בליגה העונה. יונתן כהן (אריאל שלום)


דקה 17, מכבי תל אביב עלתה ל-0:2
: קרלוס קוויאר החזיר פס פשוט אחורה, אך הבלם הוותיק לא ראה שיונתן שאבי יצא מהשער. איתי שכטר אמר תודה רבה וגלגל לרשת החשופה. מחדל בהגנה הכתומה.



חזר לכבוש. איתי שכטר (אריאל שלום) 


דקה 27: בלטקסה הרים משמאל, צ'יבוטה נגח בקשת אבל ראיקוביץ' התעופף והדף לקרן.


דקה 38: חזיזה בעט מזווית לא פשוטה החוצה.


דקה 42: צ'יבוטה שוב נגח, הפעם מעמדה הרבה יותר טובה, אך ראיקוביץ' שוב הגיב נפלא והוריד את הצהובים להפסקה עם רשת נקייה.

 


מוטרד כהרגלו. ולדימיר איביץ' (אריאל שלום)


דקה 58, בני יהודה צימקה ל-2:1: שי קונסטנטין ניצל מעידה של אנריק סבוריט בתוך הרחבה והכניע את ראיקוביץ'.


דקה 69: עומר אצילי קיבל את הכדור בתוך הרחבה ומקרוב בעט היישר לידיו של יונתן שאבי, ששמר את בני יהודה בחיים.


דקה 71, מכבי תל אביב עלתה ל-1:3: איתי שכטר מצא את יונתן כהן ששלח כדור אדיר לחיבורים וגם הפעם לא חגג, למרות הביצוע המרהיב.



חגיגה כחולה במושבה (אריאל שלום)


דקה 91: אלירן עטר הצליח להדביק את הכדור לקורה משני מטר מול רשת חשופה. החמצת ענק לחלוץ הצהוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי