הערכה: קלאודמיר יעזוב, תורג'מן הסביר את הדחתו מהסגל

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | דני מרון

הקשר הברזילאי נותר מחוץ לסגל סכנין ב-1:1 נגד באר שבע, המאמן: "הייתי צריך מגן שמאלי על הספסל". במועדון מרוצים: "הוכחנו אופי ונחישות באחד המגרשים הקשים בליגה". מרון גנטוס ייבדק במהלך היום

(גודל טקסט)

שביעות רצון בבני סכנין אחרי התיקו 1:1 בטרנר נגד הפועל באר שבע. במועדון שיבחו את השחקנים על ההקרבה במחצית השנייה והתגאו בעובדה שהקבוצה הצליחה לחזור מפיגור בעשרה שחקנים.

"השחקנים הוכיחו אופי ונחישות באחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה. זה היה חסר לנו עד כה העונה", אמרו במועדון. מצד שני, בקבוצה הצביעו על חולשה במהלך המחצית הראשונה בה באר שבע הייתה מסוכנת.

המאמן עמיר תורג'מן סיכם: "במחצית הראשונה היינו מאוד רכים ועשינו המון דברים לא טובים, יצאנו בזול. במחצית השנייה נכנסנו לבור עמוק עם כרטיס אדום אבל עמדנו טקטית נכון ולא ספגנו יותר משער אחד. מבחינתי הנקודה כאן היא כמו ניצחון. נמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".

הבלם מרון גנטוס נפצע במהלך המשחק והתלונן על מתיחה במפשעה והוא צפוי להיבדק ביומיים הקרובים. קלאודמיר פריירה, שנותר שוב מחוץ לסגל, צפוי לעזוב בחודש ינואר. תורג'מן התייחס לברזילאי: "אני בוחר את הסגל על פי עמדות ואני שמח שהחלטתי להכניס מגן שמאלי שעלה מהספסל בשל הרחקה ולא עוד קשה אחורי. בכדורגל צריך לקבל החלטות קשות וקלאודמיר קיבל את ההחלטה כמו גבר, הוא עוד ישחק בעתיד".


"קלאודימיר קיבל את ההחלטה כמו גבר" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי