באר שבע אובדת עצות: פגישה לילית בין בכר לראשי המועדון

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

אווירת נכאים בטרנר אחרי ה-1:1 נגד סכנין ופער של 14 נקודות ממכבי ת"א. גורם: "נתקענו. אנחנו במשבר", בן ביטון: "יש אכזבה ותחושות לא נעימות". בן שהר התלונן על רגישות בשירי הירך האחורי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע אובדת עצות. המגבת הלבנה טרם הושלכה לזירה ואין כל כוונה לשגר את צלחת האליפות בדואר שליחים לקריית שלום, אבל התיקו הביתי (1:1) מול סכנין והמשך ההתרחקות מהפסגה יצרו אווירת נכאים בטרנר.

מוטרדים מאובדן הנקודות והעצירה הפתאומית קיימו אמש ראשי המועדון פגישה לילית עם המאמן ברק בכר, בניסיון למצוא דרכים שיחזירו את הקבוצה למסלול ההצלחה. הפגישה התחילה סמוך לפתיחת הדרבי התל אביבי "הקטן", כשהפער מהפסגה עמד על 11 נקודות "בלבד" והסתיימה כשאיביץ' מקדים את בכר ב-14 נקודות.

הקהל בב"ש התקשה להסתיר את תחושות התסכול, ובאופן חריג נשמעו בסיום ההתמודדות אקורדים צורמים. השחקנים והמאמן ניגשו לעבר היציע הדרומי כדי להודות לאוהדים ונתקלו בשריקות בוז שנדמה היה שהחרישו את מחיאות הכפיים. במתחם חדרי ההלבשה נראו הרבה פרצופים נפולים. "אנחנו במשבר", אמרו בקבוצה. "שלוש תוצאות התיקו האחרונות הם בשבילנו כמו שלושה הפסדים. יצאנו לפגרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, וכשחזרנו ממחנה האימונים חשבנו שהמגמה תימשך. לצערנו, הפגרה לא באה לנו בזמן ופתאום נתקענו".


המשבר הגדול ביותר מאז הגיע ברק בכר (אודי ציטיאט)

במסיבת העיתונאים המאוחרת התבקש בכר להתייחס לפן המנטלי, שבעטיו איבדו שחקניו יתרון בשלושת המחזורים האחרונים. המאמן אמר: "יש פה אחלה חדר הלבשה, שחקנים מכבדים אחד את השני. אנחנו עובדים. הנושא המנטלי זה לא רק עניין של היועץ מנטלי, זה כולם. המועדון מספיק חזק לצאת מזה".

המגן בן ביטון, עדיין עם פס צבע אדום על הלחי, דיבר מהלב: "יש אכזבה ותחושות לא נעימות. אני מאמין שהפועל באר שבע צריכה להסתכל על עצמה ולהבין שהדברים לא הולכים כמו שהיינו רוצים. צריך לראות מה אנחנו יכולים לשפר כדי לחזור למסלול הניצחונות. כרגע הדברים לא הולכים לנו, דברים בורחים לנו בין הידיים. מה הכי חסר? להיות מרוכזים לאורך 90 דקות. אנחנו לא מספיק קילרים כדי 'להרוג' משחקים. ככה נותנים את התקווה הזאת ליריבות".

מלך השערים של הקבוצה,  בן שהר, התלונן במחצית על רגישות בשריר הירך האחורי והוחלף במהלך המחצית השנייה. שהר רשם אמש את שערו השביעי העונה, תפוקה מרשימה בהתחשב במיעוט המשחקים שבהם שותף יחסית לגולרים אחרים בליגה. המגן השמאלי מיחאי קורהוט נעדר שוב בגלל פציעה, והחלמתו המלאה מתוזמנת לעוד שבועיים.

לקראת חודש ינואר תוכל הקבוצה ליהנות משירותיו של בלמה הפורטוגלי, מיגל ויטור, שנמצא בשלבים סופיים של חזרה לכשירות.

 

 


התלונן על כאבים והוחלף. בן שהר (אודי ציטיאט)

במעבר חד: בשעות הבוקר זכתה הפועל באר שבע בגביע לזכרו של השוטר רז שווימר שנהרג בעת מילוי תפקידו, לאחר שגברה בתום דו-קרב פנדלים על קבוצת שוטרי מרחב הנגב, מחוזקת בשוער לירן שטראובר. בסיומו החוקי של המשחק הייתה התוצאה 4:4, כאשר לשם שינוי הקבוצה של בכר, שהתבססה על אנשי הצוות המקצועי והניהולי של המועדון, איזנה ברגע האחרון.

שטראובר הדף פנדל מרגלי בכר, אבל מי שדאג להחזיר את האדומים למסלול הניצחונות היה אסי רחמים. המנכ"ל ושוער העבר התעופף ויירט את הכדור המכריע. מספרים שאת אנחת הרווחה ששחרר בכר שמעו עד קריית שמונה. אצל השוטרים בלט קצין התנועה, אילן קליפה, שכבש שלושער. השופט הבינלאומי לשעבר, מאיר לוי, היה מעורב ברגע של מחלוקת. במצב של 3:4 לשוטרים, פסל לוי שער חמישי לזכותם כשהוא מסמן בידו את תנועת ה-var המפורסמת. שופטי הווידיאו נתקעו בצומת בית קמה, והאדומים הצליחו להשוות בהתקפה האחרונה, בדרך לניצחון בפנדלים. "אנחנו משפחה, ואם ההפסד שלנו יעזור לקבוצה 'שלי' לצאת מהמשברון, אז היה שווה", אמר קצין התנועה קליפה. נשיאת המועדון, אלונה ברקת, כיבדה בנוכחותה את האירוע המרגש.


ברק בכר בועט פנדל מול שוטרי מרחב הנגב (משטרת ישראל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי