מוריניו: "פוגבה יפתח נגד ולנסיה ויהיה פנטסטי"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

"המיוחד" קרא לפוגבה להוכיח לו שהוא יכול להתאים את עצמו לשחקנים האחרים שנלחמו על הדשא. "מייל און סאנדיי": "פוגבה צריך להתחיל להתרגל לחיים על הספסל"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את פולהאם 1:4 והמנג'ר שלה, ז'וזה מוריניו, הוריד מעצמו קצת לחץ אחרי שלוש תוצאות תיקו וארבעה משחקים ללא ניצחון בליגה. עם זאת, אצל מוריניו אי אפשר טוב בלי רע. פול פוגבה לא שיחק אפילו דקה ושוב זה מראה על קרע בין הכוכב למוריניו.

"מייל און סאנדיי" קרא לפול פוגבה להתחיל להתרגל לחיים על הספסל אחרי שלא שותף לדקה מול פולהאם. העיתון כתב: "יפה שיונייטד ניצחה את פולהאם, אבל בואו ניכנס לפרופורציות. זאת היתה פולהאם קבוצת תחתית ועדיין לפוגבה לא היה מקום בהרכב. הבעיה העקרית שפוגבה לא משחק את ההגנה שמוריניו דורש ממנו. היריבה לא משנה".

"המיוחד" קרא בסיום המשחק לפוגבה להוכיח לו שהוא יכול להתאים את עצמו לשחקנים האחרים שנלחמו על כר הדשא. "הוא צריך לשחק עם אותה מנטליות כמו שהראו שאר החברים שלו על כר הדשא. התרשמתי בעיקר ממרקוס ראשפורד, רומלו לוקאקו ודייגו דאלוט. פול יכול להיות שחקן פנטסטי. יש לו פוטנציאל להיות שחקן נפלא. הוא יפתח נגד ולנסיה באלופות והוא ישחק פנטסטי ויראה לכולם עד כמה הוא שחקן טוב". למרות דברי מוריניו הוא לא שיתף את פוגבה בהרכב הפותח בשלושה מארבעה משחקי הבית האחרונים".

מוריניו גם לא מפספס הזדמנות לעקוץ את ההנהלה. בתחילת מסיבת העיתונאים הוא התבונן בשולחן ואמר: "אין מים? בטח הם חוסכים בהנהלה לרכש". זה לא סוד שהמנג'ר מאוכזב מהיעדר הרכש של בלמים בקיץ האחרון והוא מקווה שבינואר ההנהלה תרכוש בלם איכותי. רכישת בלם נאפולי, קאלידו קוליבאלי, נפלה אחרי שנאפולי דרשה 80 מיליון ליש"ט. אינטר דורשת 100 מיליון ליש"ט על איבן שקרניאר. 

רומלו לוקאקו כבש שער ראשון ביונייטד בדקה ה-42 אתמול, וסיים בצורת של 997 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי