"6 שערים ב-13 משחקים זאת בדיחה לא מצחיקה". מוליץ' יעזוב לפני ינואר?

עומר דמארי
עומר דמארי | אודי ציטיאט

בהפועל תל אביב מאוכזבים מהתבוסה 3:0 לבית"ר, שהורידה את הקבוצה למקום האחרון. אופיר חיים: "מעכשיו אני חושב כמו קבוצת תחתית". האדומים לא יעמדו בדרכו של החלוץ שמאוכזב ודורש לעזוב. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב, נתקעה אתמול (שני) עמוק במקום האחרון לאחר שהובסה 3:0 באצטדיון המושבה על ידי בית"ר ירושלים. ראשי הקבוצה שהו בסיום קרוב לחדר ההלבשה והיו בלחץ גדול ממה שראו וקיימת החלטה לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות בחודש ינואר מעבר לחשיבה הקודמת על חיזוק נקודתי. "האחים ניסנוב יהיו אמורים להכניס את היד לכיס ולחזק את הסגל השחקנים בשחקנים איכותיים לפני שהכול בורח להם", אמר גורם במועדון. "חובה להביא בלם, קשר וחלוץ שישפיעו על הקבוצה כי שום משחק לא יהיה פשוט בתחילת הסיבוב השני".

.
במועדון מבינים כי ההחלטה ללכת על שחקנים ישראלים כבסיס ולכלול בסגל זרים שרובם ככולם אינם שחקני ליגת על מובילים הייתה כישלון ששתברר כסטירה מצלצלת. מרווין פירסמן, קאיו ועמנואל בואטנג אינם מתאימים להוביל קבוצה לפלייאוף העליון ולאירופה. הארגנטינאי פדרו גלבאן תקוע לקבוצה כמו עצם בגרון ופייסל מוליץ' לא נספר כמעט. גורם במועדון אמר: "הכישלון הגדול ביותר הוא בבחירה ובהימור המקצועי על 'שלושת המוסקטרים' עומר דמארי, רועי זיקרי ואחמד עאבד שאינם עונים על הדרישות המקצועיות עליהם פינטזו במתחם וולפסון בקיץ. המאמצים להביא את דמארי ועאבד בכסף גדול לא הוכיחו עצמם. להיות עם 6 שערים לאחר 13 מחזורים זאת בדיחת כדורגל לא מצחיקה".

האחרון שעזב אתמול את יציע הכבוד של הפועל תל אביב היה שחקן העבר של הקבוצה, מוריס ז'אנו, שאמר: "עצוב לי על הנשמה לראות כך את הקבוצה שלי. הפועל נמצאת במשבר מקצועי גדול, השחקנים בלחץ והקבוצה תמשיך להיות במאבקי התחתית עד סיום העונה". ולא רק שחקן העבר דיבר על משבר, אלא גם במועדון עצמו.

המאמן אופיר חיים אמר: "כן, הפועל תל אביב במקום האחרון ואני מעכשיו כן מסתכל על הטבלה וחושב כמו קבוצת תחתית איך יוצאים קדימה. יש אנרגיות טובות בקבוצה, אבל קיים חוסר ביטחון ולחץ שצריך להשתחרר ממנו. כלפי חוץ אני שקט, אבל בפנים אני סוער כי ההפסד הוא לא קל ומאוד מאכזב כי מעבר לאיבוד שלוש הנקודות, זה היה משחק יוקרתי מאוד שמאכזב את הבעלים ואת האוהדים הרבים. ההפסד גבוה כי הימרתי על ההתקפה לאחר הגול הראשון שבא משום מקום והוביל לקריסה מנטלית, כי הפועל תל אביב שווה יותר מאשר המקום האחרון. אני יודע מה אני שווה ומאמין בעצמי. באימונים הדברים עובדים מצוין, וברור שבמשחק זה שונה ואני לא מחפש תירוצים".


שקט מבחוץ, סוער מבפנים. אופיר חיים (אודי ציטיאט)

המאמן הקודם קובי רפואה ואתה הייתם חלוצים שכבשו שערים רבים. מה עושים? "כשאני שיחקתי ולא כבשתי לאורך מספר משחקים הייתי נשאר במגרש כשכולם היו הולכים לביתם ובועט ומתרגל בעיטות לשער ממטר אחד, משלושה מטרים מחמישה ועשרה מטרים. צריך לתרגל לבעוט מכל מצב ולהגיע להצלחה כמו באוטומט. השערים והניצחון יגיעו כי הלחץ של לשחק שלושה משחקים בשבוע זה לא פשוט".

בעונה שעברה היה החלוץ הסרבי פייסל מוליץ' מהגורמים הבולטים בחזרה של הפועל תל אביב מהליגה הלאומית לליגת העל, אך העונה הוא רואה את רוב המשחקים מספסל המחליפים. אכזבתו וכאבו של מוליץ' מורגשים ונראים בכל אימון ומשחק. הסרבי שבעונה שעברה ריתק אליו בכול משחק את בלמי ומגני היריבות, כבש שערים ובישל אחרים, פשוט נעלם מבחינה מקצועית.

מוליץ' חתום עד סיום העונה ולהפועל תל אביב יש אופציה לממש את חוזהו בתום העונה ושכרו עומד על 5000 יורו לחודש. כפי שפורסם כאן אתמול, מוליץ' המאוכזב ממעמדו רוצה לעזוב כבר בחלון ההעברות של ינואר בשל אי האמון מהמאמן אופיר חיים, ואולי זה יקרה עוד קודם, בדיוק כפי שחש את האכזבה קשרה הברזילאי של הקבוצה רוג'ר ברנרדו שעזב באמצע חוזהו ושב למולדתו. הפועל תל אביב שאמורה לצרף שחקן או שניים לקו הקדמי לא תעמוד בדרכו של החלוץ. במחזור הבא תארח הקבוצה את הפועל חדרה משחק אליו יחזרו המורחקים אוראל דגני ורמזי ספורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי