מרון גנטוס סובל מקרע חלקי בשריר וייעדר כשלושה שבועות

מארון גנטוס
מרון גנטוס | לירון מולדובן

הבלם שנפצע בטרנר לא יהיה בסגל של תורג'מן נגד הפועל רעננה בשבת. גורם במועדון: "המשחק מול רעננה הופך להיות משמעותי במיוחד". גאדיר ייבדק במהלך היום. התלבטות במרכז השדה בין חלאיילה לפריירה

(גודל טקסט)

לאחר התיקו 1:1 בשבת בטרנר מול הפועל באר שבע, חזרה הבוקר בני סכנין לאימוניה ותתחיל בהכנות לקראת פתיחת הסיבוב השני נגד הפועל רעננה בשבת הקרובה. בקבוצה מרוצים מהאופי שגילו השחקנים בתיקו מול האלופה, במיוחד שזה קרה בעשרה שחקנים.

בסכנין מסמנים את המשחק הקרוב כקריטי להמשך העונה: "המשחק מול רעננה הופך להיות משמעותי במיוחד ואם אכן יש כאן רוח חדשה עם עמיר תורג'מן, אנחנו חייבים לנצח ולהסתכל למעלה" אמר גורם במועדון. הקבוצה תגיע למשחק הקרוב בהרכב חסר, כאשר איהאב שאמי שהורחק בטרנר ואיהאב גנאים שספג חמישה כרטיסים צהובים ייעדרו, כמו גם הבלם מרון גנטוס שנפצע במשחק האחרון.

גנטוס נבדק אתמול (שני) והתברר כי סובל מקרע חלקי בשריר וייעדר כשלושה שבועות. גם החלוץ מוחמד גאדיר התלונן לאחרונה על כאבים וייבדק במהלך היום אך ההערכה כי יהיה כשיר למשחק נגד רעננה. סארי פלאח צפוי להמשיך במרכז ההגנה ואילו עוביידה חטאב יחליף את שאמי כמגן שמאלי. עדיין לא ברור מי יחליף את גנאים במרכז השדה, כאשר ההתלבטות היא בין חאלד חלאיילה לקלאודימיר פריירה שלא היה בסגל נגד באר שבע.



מוחמד גאדיר. צפוי להיות כשיר לשבת (מאור אלקסלסי)




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי