יוסי בניון מגיב: "בסופו של דבר כולנו יודעים את האמת"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

קפטן נבחרת ישראל לשעבר התייחס בפוסט באינסטגרם על ההכפשות נגדו עקב התנהלותו במכבי פתח תקווה שבסופו של דבר גרמה לשחרורו מהקבוצה: "אותם אנשים שכל כך שאוהבים לשנוא, הם תמיד היו שם"

(גודל טקסט)
יומיים אחרי שסיים את דרכו במכבי פתח תקווה באופן רשמי, יוסי בניון התייחס הערב (שישי) לעזיבתו ועל הביקורת נגדו בפוסט נוקב באינסטגרם בו כתב: "אלה אותם אנשים שכל כך שאוהבים לשנוא, הם תמיד היו שם. תודה לכל אלה שעומדים לצידי ודואגים להזכיר לי ולגרום לי להרגיש אחרת. הרי בסופו של דבר כולנו יודעים את האמת. להיות חזק, להקשיב למי שאני חשוב לו באמת, לשמור על אותה דרך ששמרה עליי עד היום, ולא להפסיק להאמין לעולם. מאחל לכולנו שבת של שלום ושל שקט".


כזכור הקשר בן ה-39 הושעה בשבוע שעבר מהקבוצה בשל התנהגותו החריגה לפני המשחק נגד אשדוד כשראה השחקן אינו בהרכב הפותח ואמר למאמנו אלישע לוי שהוא מעדיף לא להיות בסגל ומיד לאחר מכן חזר לביתו בדרך עצמאית. לאחר מכן שוחח עם היו"ר אבי לוזון כדי להסדיר באופן רשמי את עזיבתו מהקבוצה.
 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אלה אותם אנשים שכל כך שאוהבים לשנוא, הם תמיד היו שם. תודה לכל אלה שעומדים לצידי ודואגים להזכיר לי ולגרום לי להרגיש אחרת. הרי בסופו של דבר כולנו יודעים את האמת. להיות חזק, להקשיב למי שאני חשוב לו באמת, לשמור על אותה דרך ששמרה עליי עד היום, ולא להפסיק להאמין לעולם. מאחל לכולנו שבת של שלום ושל שקט.

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on

עוד באותו נושא: יוסי בניון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי