בן הרוש הוזכר כמועמד, שחקנים בנתניה: "חוסר מזל ולוזריות"

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | אודי ציטיאט

היהלומים שוב ספגו בדקות האחרונות, דראפיץ': "אולי קיבלנו פחד גבהים, אבל נתבגר דרך ההפסדים". זבידאת שנפצע יעבור צילום ביומיים הקרובים. שמו של המגן עלה, אך במועדון מבינים שהסיכויים אינם גבוהים

(גודל טקסט)

אכזבה קשה במכבי נתניה לאחר ההפסד הדרמטי אמש (שבת) 2:1 להפועל חיפה כששוב הקבוצה ספגה שער מאוחר, כמו במשחק נגד בית"ר ירושלים לפני כשבוע וחצי ובמשחק מול מכבי פתח תקווה.

"איך אפשר לתאר את מה שקרה לנו? גם חוסר מזל וגם לוזריות", הסבירו בסיום שחקנים במועדון. הפנים בחדר ההלבשה אמרו הכל, כשצוות המאמנים לא שוחח עם השחקנים. "לקבל כל כך הרבה פעמים שערים מאוחרים זה לא רגיל. אנחנו חייבים להיות הרבה יותר מרוכזים בדקות ההכרעה".

הקבוצה של דראפיץ' את ברדה הציגה שתי מחציות שונות: בעוד בראשונה היא הייתה הקבוצה הדומיננטית, בשנייה היא נתנה לאורחים לשלוט ולהגיע לכמות לא מעטה של מצבים, כששוב חוסר היציבות בלט. דראפיץ' התקשה להבין בסיום מה עבר על קבוצתו: "הלכנו אחורה במחצית השנייה. אולי התלהבנו להיות בצמרת, זו קבוצה צעירה. נתנו להפועל חיפה להיכנס למשחק ולהגיע להזדמנויות. אני לא יודע מה ההסבר. לא חיברנו שתי מסירות".

על חוסר היציבות: "אנחנו צריכים למצוא את היציבות. חוסר ניסיון ופחד גבהים? אולי אנחנו משלמים על זה מחיר, אבל אין ספק שיש לנו שחקנים כשרוניים שצריך לתת להם גם להתבגר דרך ההפסדים. ינואר? נצטרך לתכנן ולראות מה לעשות ונעשה את זה. לפעמים חסר לנו רוע, לא להיות פראיירים".


דני עמוס מאוכזב (אוד ציטיאט)

המגן הימני מוחמד זבידאת, הוחלף אמש במהלך המחצית הראשונה לאחר כאבים בשריר הירך האחורי כשב-48 השעות הקרובות הוא צפוי לעבור צילום על מנת לשלול פגיעה חמורה (מתיחה או קרע). הבשורות הטובות בגזרת הפצועים מגיעות מכיוונו של הבלם ברנקו ורגוץ', שקיים בסוף השבוע אימון מלא ראשון ועשוי להיות כשיר למשחק הגביע ביום חמישי מול מ.ס דבוריה, או למשחק הליגה הבא מול בני סכנין באצטדיון דוחא, באמצע השבוע הבא. טים הויבך, שלא היה בסגל למשחק אתמול, ינסה לחזור להתאמן, אך כרגע נמצא בספק לחמישי.

לקראת ינואר, בקבוצה צפויים לנסות ולהתחזק כאשר אחת העמדות החשובות היא עמדת הבלם, כשבנתניה מודעים לחוסר היציבות, במיוחד לנוכח פציעותיהם של הויבך וורגוץ'. מי שהוזכר כמועמד הוא עומרי בן הרוש, שחקנה של לוקרן, אך בקבוצה מודעים לכך שהסיכויים שהשחקן יחזור ארצה נמוכים, למרות שבתקופה האחרונה הוא אינו זוכה לקרדיט רב בקבוצתו.

בינתיים, מי שהתאמן אתמול במתחם האימונים של הקבוצה הוא קשר גוואנזגז'ו ונבחרת ישראל ערן זהבי, שניצל את הפגרה בליגה הסינית כדי לשמור על כושר.


הסיכויים לא גבוהים, אך שמו הוזכר. עומרי בן הרוש (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי