מ.ס אשדוד: הקשר איסומעילה לינגנה חתם עד סיום העונה

איסומעילה לינגנה
איסומעילה לינגנה | צילום: הפייסבוק של מ.ס. אשדוד

אימון ראשון לבלם נבחרת גינאה ואחיו של כוכב מנצ'סטר יונייטד . גורם באשדוד: "פוגבה דומה שתי טיפות מים לאח שלו"

(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד צנחה אתמול (ראשון) אל מתחת לקו האדום לאחר שהפסידה באצטדיון המושבה 2:0 לבני יהודה. בסוף השבוע תארח אשדוד בגביע המדינה את הפועל רמת גן, וכעבור מספר ימים באמצע השבוע המאמן יובל נעים ושחקניו יחזרו לאצטדיון הי"א אליו תגיע מכבי חיפה.


בקבוצה מודעים לדחיפות בנושא החיזוק וחלון ההעברות שיפתח ב–8 בינואר 2019 יהיה ההזדמנות שלה לצרף לפחות שני שחקנים שיוכלו לשחק נגד מכבי נתניה בחוץ במחזור ה-18. עם זאת, היכולת הטובה אתמול במחצית השנייה מנעה ביקורת נוקבת על רוב השחקנים והביאה לאופטימיות זעירה במועדון.


הקשר איסומעילה לינגנה בן ה-28 חתם על חוזה במועדון ספורט אשדוד עד לסיום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. לינגנה היה שחקן חופשי ויוכל לעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר במשחק הגביע הקרוב מול הפועל ר"ג. השחקן מוכר למאמן יובל נעים מהפועל אשקלון.


אתמול פרסמנו כאן כי המועדון מבקש לצרף את הבלם פלורנטן פוגבה, אחיו הגדול של כוכב מנצ'סטר יונייטד. פלורנטיין הוא שחקן נבחרת גינאה, ומחזיק בכרטיס חופשי לאחר שעזב את גנצ'לרבירליג'י מטורקיה. גורם בסביבת המועדון הבהיר: "היום אמורים דברים להתקדם. קיבלנו המלצות טובות על פוגבה, אנחנו רוצים אותו ונראה אם נוכל לצרף אותו לאלתר".


בקבוצה מאוכזבים מהיכולת של הבלמים, והתקווה היא שפלורנטן פוגבה, שהשתתף היום לראשונה באימון הקבוצה יביא יציבות למערך האחורי. גורם באשדוד סיפר: "הוא דומה שתי טיפות מים לאח שלו". במועדון אמרו כי מדובר בשחקן גבוה ובולט בנוכחות שלו והוא הותיר רושם חיובי על המגרש וימשיך להתאמן.

 
 

פלורנטן פוגבה.
פלורנטן פוגבה. "היום דברים אמורים להתקדם" (AFP)


האיש המאוכזב ביותר אתמול היה החלוץ דודו ביטון שנכנס כמחליף והחטיא הזדמנות פז להבקיע מול שוער בני יהודה. ביטון סיפר: "זו היתה החמצת ענק כי לא הייתי חם מספיק, וזאת למעשה הייתה הנגיעה הראשונה שלי בכדור. ברור לנו כי יהיה לא פשוט במאבקי התחתית אבל המאמן יובל נעים עם ההתלהבות שלו יעשה שהתוצאות הטובות יבואו בהמשך".


המאמן יובל נעים אמר: "ההרכב נקבע על פי מה שאנחנו רואים באימונים ולכן ה–11 הטובים פותחים, ומי שלא שיחק יקבל את ההזדמנות שלו". נעים החמיא לקשר גדי קינדה, שכניסתו במחצית השנייה הביא לשינוי, וציין כי קינדה הוא שחקן מאוד משמעותי לאשדוד ויעזור בהמשך הדרך. על המשחק עצמו אמר המאמן: "בני יהודה עשתה בית ספר לכול הקבוצות חוץ ממכבי תל אביב, ואנחנו ביטלנו אותה במחצית השנייה. התוצאה היא שהיינו מקופחים בפנדלים כי היה יכול להיגמר לפחות בתיקו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי