בסכנין בוחנים אופציית החזרתו של ז'אורז'יניו בינואר

יחכה חצי שנה נוספת. ז'אורז'יניו
יחכה חצי שנה נוספת. ז'אורז'יניו | צילום: ערן לוף

במועדון מהמגזר מחפשים מחליף ראוי למוגרבי הפצוע ויבדקו את קצב החלמתו של הברזילאי של בית"ר ירושלים. סארי פלאח ייעדר גם מהגביע בשישי מול אחי נצרת

(גודל טקסט)

אחרי הצליעה במשחקי הליגה, בבני סכנין רוצים להתחיל ברגל ימין את הופעותיה בגביע המדינה כאשר ביום שישי תארח את אחי נצרת מהליגה הלאומית.
תורג'מן ייחסר את צמד הבלמים הפצועים מרון גנטוס וסארי פלאח כאשר מאידך יחזרו המגן אייהב שאמי והקשר אייהב גנאיים שהיו מושעים מהמשחק מול רעננה.

במועדון לא אהבו את היכולת החלשה של השחקנים במשחק הליגה מול הפועל רעננה והדבר גרר שיחה קשה של המאמן עמיר תורג'מן עם השחקנים. מעבר לכך במועדון מבינים כי לאחר הרושם הראשוני לפיו הקבוצה תתחזק באופן מינימליסטי בחודש ינואר אז כעת נראה כי יהיו שינויים רבים יותר. בין השאר הקבוצה רוצה להתחזק במגן שמאלי, קשר התקפי ובמידת הצורך גם בבלם נוסף. מי שמועמד לעמדת המגן השמאלי הוא מגן בני יהודה בן תורג'מן שכבר הוצע לקבוצה.

בנוסף בקישור ההתקפי רוצים במועדון למצוא קשר זר שיגיע כמחליפו של פיראס מוגרבי ואחת האופציות שעלו היא החזרתו של הברזילאי ז'אורז'יניו. האחרון כבר פצוע תקופה ארוכה וההערכה כי יחזור תוך חודש ימים ולכן בסכנין מתכוונים לבדוק לעומק את קצב החלמתו ואם אכן יהיה כשיר ולא יהיה בתוכניות של בית"ר ירושלים, אז במועדון ינסו להחזירו למועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי