בלבול העביר אימון בכורה: "הקדנציה הקודמת הסתיימה מוקדם מדי"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי

המאמן הרביעי של מכבי חיפה העונה הגיע לכפר גלים, אסף את שחקניו לשיחה ראשונה ופתח בהכנות למרמורק בשבת, משחק בו יעמוד על הקווים. ריינן התבשר רשמית שהוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה בינואר

(גודל טקסט)

זו הפעם הרביעית העונה שזה קורה, אבל אפשר להכריז גם הבוקר (חמישי) שמכבי חיפה יצאה לדרך חדשה עם מאמן חדש: מרקו בלבול הגיע הבוקר לכפר גלים והעביר אימון בכורה במועדון, לאחר שאמש חתם על חוזה לעונה וחצי והחל כעת בקדנציה שנייה במועדון.

בלבול, שהיה מאמן הנבחרת האולימפית בשנתיים האחרונות, קיבל את ברכת הדרך מההתאחדות לאור העובדה שהקמפיין הבא יחל רק בספטמבר 2019 וזכה לאמון גם מבעלי מכבי חיפה יעקב שחר, שהעניק לו חוזה לעונה וחצי כפי שדרש. במכבי חיפה ידעו לספר הבוקר כי לשחר כלל לא הייתה התנגדות לאפשר לבלבול להצטרף בחוזה לטווח ארוך, על אף שתחילה הוצע חוזה עד הקיץ עם אופציה לעונה נוספת.

"מי שמכיר את יענקל'ה יודע שאם מאמן מצליח ועומד בדרך של המועדון, אז הבעלים לעולם לא ישתחרר ממנו וזה גם אם אין חוזה, כפי שהיה עם גיא לוזון", אמר גורם בחיפה והוסיף: "בסך הכול שני הצדדים רצו יממה אחת כדי לסגור סופית שהם יוצאים לדרך חדשה". 


בלבול הבוקר בכפר גלים. שוב בירוק (ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)

במועדון גם ידעו לספר כי אחת הסיבות העיקריות לפיהן בחרו לחזור לאופציית בלבול הייתה העובדה שגם הקדנציה הקודמת שלו הסתיימה ברושם חיובי, אז סיימה חיפה במקום החמישי ובפלייאוף העליון בעונה שאותה החל אלכסנדר סטנוייביץ' על הקווים. "הקדנציה הקודמת שלו הסתיימה מוקדם מדי. באותם ימים חשבו לשנות קונספציה, אבל אין ספק שבלבול ראוי להזדמנות נוספת", הוסיפו בכרמל. בנוסף סוכם כי בלבול יקבל בונוסים אם הקבוצה תגיע בסיום העונה לאירופה, בין אם זה דרך הליגה או דרך זכייה בגביע המדינה.

כאמור הבוקר העביר המאמן את אימון הבכורה ונפגש לראשונה עם הצוות המקצועי ועם שחקניו אותם אסף לשיחה ופתח בהכנות למשחק הגביע בשבת נגד מרמורק. בשלב הראשוני מתכוון בלבול לערוך היכרות מקרוב עם כל הסגל ואז לקבל החלטה לגבי שחקני הרכש בחודש ינואר. במועדון סיפרו כי הרשימה תיקבע סמוך לפתיחת מועד ההעברות.

למרות האמור לעיל, מי שכבר קיבל הודעה מסודרת שהוא אינו בתוכניות הוא הבלם ההולנדי אטיין ריינן, שעוד הספיק לפתוח בדרבי החיפאי, אבל מאז כלל לא היה בסגל ולאחרונה המועדון הודיע לסוכנו כי הוא רשאי לחפש לו קבוצה חדשה. בסיטואציה דומה נמצא גם החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר.


ריינן. ספק גדול אם נראה אותו שוב על הדשא במדי מכבי חיפה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי