ויקי כחלון כשיר לסכנין, דני עמוס יירד לספסל?

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | אודי ציטיאט

המגן ערך אימון מלא וצפוי לפתוח, בעוד הקפטן עשוי לאבד את מקומו בשער לטובת גולן אלקסלסי. הויבך חזר לכשירות וישוב לסגל, ורגוץ' יזכה למנוחה. בקבוצה הגיבו להגרלה מול הפועל ב"ש: "עדיף לפגוש אותם בבית שלנו"

(גודל טקסט)

אנחת רווחה במכבי נתניה: המגן הימני ויקי כחלון, שסובב את הקרסול במשחק הגביע ביום חמישי האחרון נגד מ.ס דבוריה ונטש לקראת הסיום, לא סובל מפגיעה חמורה ויהיה כשיר למשחק החשוב מחר מול בני סכנין. כחלון לא ערך צילום לאתר את חומרת הפגיעה, שכן חש הטבה במצבו ואתמול (ראשון) ערך אימון מלא עם שאר הקבוצה וצפוי לעמוד לרשותם של צוות המאמנים. מדובר בהקלה עבור הצוות המקצועי, שכן מוחמד זבידאת, שסובל מקרע קטן בשריר האחורי אינו כשיר לחלוטין ובקבוצה לא צפויים לסכנו.

בשורה טובה נוספת הגיעה מכיוונו של הבלם הגרמני טים הויבך, שחזר בימים האחרונים לאימונים מלאים וייכלל בסגל. למעשה, לראשונה מזה כחודשיים, לנתניה ארבעה בלמים כשירים. עם זאת, הבלם ברנקו ורגוץ' שכבר היה בסגל מול דבורייה לא יהיה בסגל מתוך רצון לתת לו מנוחה.

צוות המאמנים לא תרגל את ההרכב הפותח למשחק מחר, וישנן מספר התלבטויות בעיקר בקישור האחורי, אך מי שכן צפוי להמשיך ולקבל את אפודת השוער הוא גולן אלקסלסי. אם במשחק הגביע ניתן היה לדבר על רוטציה, כעת כבר זהו משחק ליגה ראשון שהקפטן דני עומס לא יפתח. בקבוצה מאמינים כי יוכלו לחזור מסכנין עם שלוש הנקודות: "זה נכון שלא הרשמנו לאחרונה, אבל צריך סבלנות כי יש פה הרבה שחקנים כשרוניים. הקבוצה הזאת לא צריכה כל-כך הרבה שינויים", טענו שחקנים במועדון.


דני עמוס. הקפטן יירד לספסל? (דני מרון)

הגרלת הגביע זימנה לנתניה משחק בית מול האלופה הפועל באר שבע, אחת מהמשוכות הקשות אותן ניתן היה לקבל, אך בקבוצה בחרו גם להסתכל על חצי הכוס המלאה: "אם אנחנו רוצים להעפיל לשלבים הגבוהים, כנראה שמתישהו היינו צריכים לקבל את ב"ש ועדיף שזה יקרה עכשיו ובמשחק ביתי".

הרכב משוער: גולן אלקסלסי, ויקי כחלון, דודי תירם, דולב אזולאי (טים הויבך), דודי טוויטו (ג'ונתן בורנשטיין), עלי מוחמד, ניקו אולסק, אביב אברהם (גבי קניקובסקי), מוטי ברשצקי, פאטוס בצ'יראיי וגיא מלמד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי