שחקן במכבי חיפה: "הטיפול בסומא היה שיעור לכולם"

סיידובה סומא
סיידובה סומא | ערן לוף

בקבוצה מתכוננים למשחק באשדוד וכבר מבינים כי בלבול אינו מתכון להתפשר באימונים. כשירותם של מנדג'ק וחיימוב תתברר לאחר האימון המסכם. חבשי יפתח וגם וייסמן צפוי להמשיך בהרכב. התלבטות בין רוקאביצה לזנטי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א (רביעי ב-21:00, ישיר בספורט4). הירוקים מבינים כי ניצחון יכול להרגיע את המערכת לאור המחאה של קומץ קטן של האוהדים, ואילו הפסד עלול לגרום למחאה להתרחב.

מבחינה מקצועית, המאמן מרקו בלבול אינו מאפשר לדברים מחוץ למגרש להפריע לו בהכנות ובעיקר מנסה להבהיר לשחקניו כי אינו מוכן להתפשר בשום אימון, ולראייה החליט המאמן לסלק באימון של יום ראשון את סיידובה סומא. לטענת המאמן, הקשר הגינאי אינו התאמץ מספיק. סומא חזר לאימונים אבל אינו צפוי להיות בסגל למשחק באשדוד. שחקן במועדון אמר בנושא: "הטיפול בסומא היה שיעור לכולם".

בלבול עצמו אמר לקראת המשחק: "אשדוד היא קבוצה אגרסיבית, ממושמעת וטקטית. בליגה הזו כל המשחקים קשים, אין משחק קל, אבל בכל משחק אנחנו נבוא ונשחק את המשחק שלנו ונעשה הכל כדי לקחת את כל הנקודות"


מרקו בלבול. המאמן לא מתכוון להתפשר באימונים (ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי)

מי שעתידו עוד לא ברור הוא הבלם אטיין ריינן, שאומנם קיבל מבלבול הזדמנות לעלות בהרכב בניצחון על מרמורק 0:5 בגביע, אבל לא היה זקוק לעבודה מרובה ולכן לא מן הנמנע כי המאמן יאפשר להולנדי הזדמנות נוספת לפני שיקבל החלטה בחודש ינואר.

במועדון סיפרו כי עדיין לא גובשה החלטה לגבי שינויים בחלון ההעברות, פרט לעובדה שברור כי ההולנדי מיכיל קראמר יעזוב ובמקומו צפוי להגיע חלוץ חדש. כפי שפרסמנו בתחילת השבוע בלבול גם יבחן את האופציה להחזיר את הקשר מוחמד אבו פאני מהפועל חדרה.

בינתיים לקראת אשדוד, בקבוצה מקווים כי השוער גיא חיימוב והקשר ג'ורג' מנדג'ק יהיו כשירים ויפתחו כמו איעד חבשי שיחזור למרכז ההגנה. שון וייסמן צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט, כשמרקו בלבול עדיין מתלבט מי יחליף את מוחמד עוואד המוצהב, ניקיטה רוקאביצה או עמית זנטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי