משחק שישי ברציפות ללא ניצחון לק"ש, הפעם 1:1 נגד רעננה

אור דסה
אור דסה | אריאל שלום

רותם חטואל עלה מהספסל במחצית ומצא את הרשת כעבור ארבע דקות, אור דסה איזן במהירות (51) והעניק לקורצקי נקודה יקרה. בכורה לאביחי ידין, עידן נחמיאס השאיר את המארחת ב-10 שחקנים (81)

(גודל טקסט)
קריית שמונה קיוותה לשוב הערב (רביעי) למסלול הניצחונות במשחק בית יחסית נוח נגד הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל, אך סיימה רק ב-1:1 ורשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. חטואל המחליף כבש ראשון (49), אבל דסה היה שם עבור קורצקי (51) והעניקה נקודה יקרה.


האורחת הייתה מסוכנת יותר בפתיחה, המארחת השתפרה בחלק השני של המחצית הראשונה, אך שתיהן לא הצליחו לכבוש וירדו להפסקה ב-0:0 מאכזב. ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה היה זה רותם חטואל, המחליף, שהגיע ראשון לכדור חוזר ומצא את הרשת. שתי דקות חלפו ואור דסה בעט מחוץ לרחבה כדור שפגע בשחקן ההגנה, שינה כיוון וחדר לרשת, 1:1 בסיום.


עוד לפני השריקה האחרונה עידן נחמיאס ביצע עבירה מיותרת, ספג את הכרטיס הצהוב השני והשאיר את סילבס ב-10 שחקנים בדקות הסיום. מנגד, אביחי ידין רשם את הופעת הבכורה שלו בהפועל רעננה כשעלה מהספסל בדקה ה-87.



רעננה וקורצקי נותרו במקום השמיני בטבלה עם 18 נקודות, אחת יותר מקריית שמונה. ביום שבת הקרוב (16:00) הקבוצה מהשרון תארח את מכבי תל אביב החזקה באצטדיון רמת-גן ותנסה לחולל סנסציה. מנגד, החבורה של סילבס תחפש שלוש נקודות במשחק חוץ קשה נגד מכבי נתניה (שבת ב-18:00).


לא לזה הוא פילל. חיים סילבס (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי