חיימוב: "היה קשה בלי הקהל". בלבול: "יש חוסר ביטחון"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | לירון מולדובן

השוער שהדף פנדל בניצחון מכבי חיפה 0:1 באשדוד: "יש תקופות בכדורגל, צריך לדעת להתמודד". המאמן: "מגיע שאפו לשחקנים, אבל יש עוד הרבה מה לתקן". יובל נעים: "חוץ מרכבת, עבר עלינו היום הכל". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה גברה הערב (רביעי) 0:1 בחוץ על מ.ס אשדוד במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל משער של ניקיטה רוקאביצה בדקה ה-14. הירוקים רשמו ניצחון חוץ רביעי ברציפות לאחר שפנדל של דן ביטון נהדף על ידי גיא חימוב בדקה ה-31 והחבורה של יובל נעים ירדה למקום האחרון בטבלה.

גיא חיימוב התייחס לקהל שהשליך אבוקות לכר הדשא בדקה ה-87 ושוב מחה נגד הנשיא יעקב שחר: "האמת שאני משתדל לא להתעסק בזה. אני מודע למה שקורה מסביב עם הקהל, אנחנו צריכים אותו איתנו. ראינו היום, ברגעים קשים, היה לנו קשה שהם לא עודדו ועשו את מה שהם עשו. זה חייו של שחקן, אתה רוצה שהקהל יתמוך כל הזמן וזה בעצם הכוח של מכבי חיפה. אנחנו צריכים אותם איתנו כבר בשבת במלוא הכוח".

חוסר היציבות שלו: "אני מסכים שיש תקופות קשות בכדורגל וצריך לדעת להתמודד. אני שמח על היום כי אני עובד קשה מאוד. אני רוצה לייצר דרך ויציבות, מקווה שזה יישאר כך והפנים כבר למשחק החשוב ביום שבת".


האבוקות שהשליכו אוהדי מכבי חיפה בדקה ה-87. ניסו לפגוע במועדון ובעומד בראשו? (לירון מולדובן)

החזיר חלק מהחוב. גיא חיימוב (לירון מולדובן)

המטרות של מכבי חיפה להמשך העונה: "אנחנו מדברים על זה, אנחנו רוצים את זה ויש פה באמת אחלה חבר'ה. מרקו גוער בנו כשצריך ואנחנו מקווים שזה ימשיך כך ממשחק למשחק".

מרקו בלבול, שרשם ניצחון בבכורה שלו בליגה, ניתח: "אני חושב שבמשחק חוץ מאוד קשה, נגד קבוצה טקטית ופיזית, התחלנו מצוין ושלטנו. הבקענו שער חוקי שנפסל ועוד שער מצוין, אבל הקבוצה עדיין חסרת ביטחון ובחלק השני של המחצית הראשונה נתנו להם להגיע למצבים ואיבדנו שליטה. בסך הכל מגיע שאפו גדול לשחקנים ואני מאושר. ניצחנו בצדק ובחצי השני יצרנו המון הזדמנויות".

ההחמצות הרבות של שון וייסמן: "הייתי רוצה שהוא יכבוש, הוא היה יכול גם למסור באחת ההזדמנויות, החמצות זה חלק מהחיים של חלוץ וטוב שהוא מגיע למצבים. יש לנו עוד הרבה מאוד דברים לתקן, אבל היום אני אקח את הדברים הטובים".


סדרת החמצות נדירה. שיון וייסמן (לירון מולדובן)

המשחק נגד בני יהודה בסמי עופר בשבת: "אני מאוד מאמין בשחקנים שלי. הם יבואו באותה גישה ואנחנו ניתן את הכל. תן לנו לשמוח מהניצחון הזה ורק ביום שישי נתחיל לחשוב על המשחק נגד בני יהודה. לקחנו היום נקודות יקרות במשחק חוץ קשה ואני מרוצה מזה".

המטרות: "אסור לנו לדבר על דברים רחוקים, אנחנו צריכים להסתכל ממשחק למשחק ומה שחשוב זה לבוא באותה גישה. כמובן שאנחנו שואפים להגיע כמה שיותר רחוק ולהצליח עם כדורגל איכותי ומודרני. בחלקים גדולים של המשחק עשינו את זה היום, אך קרו גם דברים שלא צריכים לקרות למכבי חיפה. עם עבודה נכונה וגישה מתאימה, אנחנו נשחק כדורגל עוד יותר טוב".


מסתכל ממשחק למשחק. מרקו בלבול (לירון מולדובן)

יובל נעים סיכם: "אני לא מסתכל על הטבלה. חוץ מרכבת, עבר עלינו הכל היום. ג'ראפי לא שיחק, קינדה הודח, השוער השני נפצע והוחלף. השחקנים נתנו הכל. הפסדנו משחק שלדעתי היינו יכולים להוציא בו לפחות נקודה ועכשיו כבר מסתכלים קדימה כי זה מה שיש. אשדוד תישאר בליגת העל".

הסגל: "ברור שאנחנו צריכים חיזוק ויגיע חיזוק. אני מאמין שנהיה קבוצה הרבה יותר טובה אחרי ינואר. נעשה את השינויים שצריך, אבל רצינו לקחת נקודות גם לפני פתיחת החלון. אין לי טענות לשחקנים שנתנו את המקסימום, חסרה לנו איכות בחלק הקדמי".

על גדי קינדה שנזרק מהסגל: "אני לא יכול לענות כי מי שמטפל בנושא הזה זה ג'קי בן זקן. כשיהיה מה לדעת, אתם תדעו".

על עומר אגוזי השוער הצעיר שעלה מהספסל במקום רועי משפתי שנפצע: "אני שמח מאוד בשבילו, זה ילד פנטסטי שאבא שלו נהרג בתאונת דרכים למי שלא יודע. אין מאושר ממני בשבילו. אין לי מצב רוח בגלל ההפסד, אבל אני מאוד מאוד שמח בשביל עומר אגוזי כי אם יש מישהו שמגיע לו זה הוא".


הופעה מרשימה בין הקורות. עומר אגוזי (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי