ייאוש בקריית שמונה אחרי התיקו עם רעננה, סילבס יפוטר?

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

דכדוך גדול בקבוצה הצפונית לאחר ה-1:1 הביתי נגד הקבוצה של קורצקי. המועדון ירד כבר למקום העשירי בליגה ונמצא במרחק של רק ארבע נקודות מהקו האדום. הבעלים שוחח עם המאמן מיד בתום המשחק והביע את אכזבתו

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה רשמה אמש (רביעי) משחק ליגה שישי רצוף ללא ניצחון, לאחר שסיימה בתיקו 1:1 ביתי מאכזב מאוד נגד הפועל רעננה. קבוצתו של חיים סילבס צברה רק שתי נקודות מתוך 18 אפשרויות בששת המשחקים האחרונים ונראה שמעמדו של המאמן התערער מאוד. הבעלים איזי שרצקי שנכח במשחק נראה מיואש מאוד בסיום, אולם נכון להבוקר טרם התקבלה החלטה האם לפטר את סילבס, או לתת לו הזדמנות נוספת לפחות עד אחרי משחק החוץ נגד מכבי נתניה בשבת.

שרצקי וסילבס שוחחו אמש מיד בתום המשחק והבעלים הביע את אכזבתו הגדולה גם מצורת המשחק ומאיך שנראית הקבוצה וכמובן גם מקצב צבירת הנקודות בחודשיים האחרונים. בעל הבית מודע למכת הפציעות וההרחקות איתה נאלץ המאמן להסתדר במהלך הסיבוב הראשון, אך זה לא הרגיע אותו וכאמור היום הוא יצטרך לקבל החלטה על עתידו של סילבס.

קריית שמונה הייתה במשך מחזורים רבים בסיבוב הראשון בחלק העליון של הטבלה, אולם התוצאות האחרונות דירדרו את הקבוצה עד למקום העשירי, ארבע נקודות בלבד מהקו האדום. אם סילבס יקבל הזדמנות נוספת במשחק בנתניה, הוא יצטרך להסתדר ללא שני הבלמים המובילים שלו, מרכוס דיניז הפצוע ועידן נחמיאס שהורחק אתמול בדקות הסיום נגד רעננה.


איזי שרצקי. ימשיך לתת את הקרדיט לסילבס? (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי