סומא איחר ונאסר עליו להתאמן, בלבול ספג ביקורת מחדרה

מרקו בלבול
מרקו בלבול | ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי

הקשר לא הופיע בזמן לאימון הקבוצה לקראת בני יהודה וצפוי להיזרק מהסגל למשחק הקרוב. בעולה החדשה זעמו על מאמן הירוקים: "בושה שמאמן פונה לאבו פאני בזמן שהוא תחת חוזה". האוהדים חזרו לתמוך בשחר

(גודל טקסט)

זעם גדול בקרב אנשי הפועל חדרה כנגד מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול, שעל פי טענת אנשי חדרה התקשר מספר פעמים בתקופה האחרונה ישירות לקשר הקבוצה מוחמד אבו פאני והציע לו לחזור לירוקים כבר בחודש ינואר. מעבר לכך בחדרה טוענים כי בלבול אף התייעץ עם אבו פאני בנוגע לשחקן חדרתי נוסף שמועמד לירוקים, קווין טאפוקו.

"זה פשוט מביך שמאמן של קבוצה אחרת שנאבקת איתנו בטבלה פונה ישירות לשחקן שלנו. איפה ההגינות והיושר של מועדון גדול כמו מכבי חיפה", אמר גורם בחדרה. במכבי חיפה אישרו שלאבו פאני יש סעיף לפיו הוא יכול לחזור בחודש ינואר, שנמצא מעבר לדלת, וטענו כי כל שאר האמירות לא ענייניות. עוד אמרו בחיפה בתגובה: "אנחנו משתפים פעולה עם חדרה וזה מועדון עם אנשים נהדרים שעושים עבודה נפלאה ונמשיך לעזור להם". כפי שפרסמנו לראשונה, לפני שבוע כבר בשיחה הראשונה של בלבול בחיפה הבהיר המאמן כי ישמח לראות את אבו פאני חוזר לירוקים.

וזה לא סוף לדרמות במכבי חיפה: הקשר סיידובה סומא איחר לאימון הבוקר (שישי) ונאסר עליו להצטרף לחבריו לקבוצה. לא מן הנמנע כי הגינאי יוצא מהסגל לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4). לאחר האימון המסכם לקראת בני יהודה נראה כי המאמן מרקו בלבול אינו מתכוון לבצע שינויים מהניצחון מול אשדוד ביום רביעי משמע ימשיך בשיטת שלושת הבלמים. עופרי ארד צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט כמו גם סינטיהו סלליך כאשר מוחמד עוואד צפוי לחזור להרכב על חשבונו של שון וייסמן. במכבי חיפה הבהירו כי בלבול שם דגש על נושא המשמעת והמקצוענות ולכן בחר שלא להבליג על האיחור של סומא. "מרקו שם את המשמעת בראש סדר העדיפויות ולא מתכוון לוותר לאף אחד" אמרו במועדון.

בלבול. ישמח לראות את אבו פאני חוזר (ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי)
בלבול. ישמח לראות את אבו פאני חוזר (ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי)

"מצפה לנו משחק מול קבוצה ממושמעת, טקטית ואגרסיבית", אמר בלבול לקראת המשחק, "כמו בכל משחק, גם מחר נבוא במטרה לקחת את כל שלוש הנקודות, קל וחומר כשהמשחק אצלנו בבית עם הקהל שלנו. נמשיך ונתמיד בדרך שלנו ורק כך נאסוף את הנקודות".

מעבר לכך נראה כי המחאה עמה התחילו אוהדי חיפה הולכת ונעלמת ובמשחק מול בני יהודה מתכוונים אוהדים רבים של חיפה להניף שלטי תמיכה ולעודד את הנשיא יעקב שחר. "כבר שלושה עשורים שמכבי חיפה הפכה למועדון גדול בזכות שחר" אמר אחד האוהדים.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, איעד חבשי, רמי גרשון, עופרי ארד, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי