אבוקסיס: "בכל הרכב או מערך, המשחק בסמי עופר יהיה קשה"

יוסי אבוקסיס עם אורי גוטמן
יוסי אבוקסיס עם אורי גוטמן | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה מתכונן למשחק החוץ נגד מכבי חיפה (שבת 20:30, ספורט4): "מתחילת העונה אנחנו משחקים באותה שיטה. ההחמצות מבאסות, אבל גם להגיע למצבים זה סימן טוב". דניאל פלשר יפתח בקישור במקום סורו המורחק

(גודל טקסט)

בני יהודה, שתשמור בכל מקרה על המקום השני גם בסיום המחזור הנוכחי, תגיע מחר (שבת 20:30, שידור ישיר בערוץ ספורט4) למשחק חוץ נגד מכבי חיפה בסמי עופר ותנסה לחזור למסלול הניצחונות, אחרי התיקו המאכזב נגד מכבי פתח תקווה במחזור האחרון. המאמן יוסי אבוקסיס ייאלץ להסתדר ללא איסמעילה סורו המורחק, ואת מקומו בקישור האחורי יתפוס דניאל פלשר הצעיר שבדרך כלל משחק כבלם. קרלוס קוויאר הספרדי החלים מפציעה בשריר הירך האחורי וצפוי לשוב להרכב.

"כמובן שאנחנו צריכים ורוצים לנצל את המצבים שלנו בצורה טובה יותר, כי בסופו של דבר בכדורגל זוכרים את התוצאות", אמר אבוקסיס לקראת המשחק, לאחר שנשאל על ההחמצות הרבות של שחקניו ובעיקר של החלוץ מאוויס צ'יבוטה שהגיע ללא מעט הזדמנויות. "זה נכון שמאוויס היה מבואס מהחמצות שלו, אבל אמרתי לו שכל עוד הוא מגיע למצבים זה סימן טוב. נגד מכבי פתח תקווה היתה לנו מחצית שנייה טובה, לצאת מפיגור מול קבוצה מאוד טובה עם שחקנים טובים היה חשוב. כמובן שרצינו לנצח, אבל אני חושב שתוצאת התיקו לא היתה גרועה עבורנו. כל שחקן העלה את הרמה שלו במחצית השנייה והכניסה של דור ג'אן תרמה לשיפור ביכולת".

המשחק בחיפה: "אני חושב שקבוצה כמו מכבי חיפה משחקת את הכדורגל שלה, ולא מתאימה את עצמה לבני יהודה או כל יריבה אחרת. אין לי ספק שבכל הרכב ובכל מערך, המשחק בסמי עופר יהיה קשה מאוד. אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו. מתחילת השנה אנחנו משחקים באותה שיטה, עם אותם שחקנים. בנוגע לקרלוס, נצטרך לחכות עד מחר בשביל לראות אם הוא כשיר במאת האחוזים".

אבוקסיס.
אבוקסיס. "כל שחקן העלה את הרמה שלו" (אודי ציטיאט)

אבוקסיס התייחס גם לחסרונו של איסמעילה סורו המורחק: "אני חושב שכולם יכולים לראות לבד. זה שסורו שחקן טוב ועושה דברים יפים העונה, זה ברור לעין, אבל אני לא מתכוון להתעסק במי שחסר. אני רוצה להתייחס ולהתמקד בשחקנים שכן ישחקו".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, דניאל פלשר, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי