דריכות בסכנין: "המשחק נגד הפועל ת"א הוא על שש נקודות"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אריאל שלום

בקבוצה מהמגזר חוששים כי הפסד ביום ראשון (20:30, ישיר בספורט1) יוביל את הקבוצה מתחת לקו האדום. עותמאן בספק, אזולאי חזר להתאמן ויפתח על הספסל. כליבאת ימשיך לצד גאדיר

(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על בני סכנין. בקבוצה קיבלו בצורה קשה את ההפסד הביתי למכבי נתניה ורואים חשיבות רבה למשחק הקבוצה מחר מול הפועל תל אביב (ראשון, 20:30, שידור ישיר בספורט1). "מדובר במשחק על שש נקודות. אם נפסיד בו והפועל יעברו אותנו, סיר הלחץ יעלה בצורה משמעותית וכל זה לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים בשבת", אמרו במועדון.

בשלב זה עתידו של המאמן עמיר תורג'מן כלל לא עולה על הפרק, אבל ראשי הקבוצה מצפים לראות את השינוי לו ייחלו בפיטוריו של בני בן זקן. "יש חשיבות רבה לשני המשחקים הקרובים ולא רק לתוצאות, אלא גם ליכולת", אמרו במועדון.

מבחינה, מקצועית שוב סובלת הקבוצה ממכת פציעות. המגן עלי עותמאן לא התאמן אתמול וכשירותו תתברר רק היום לאחר האימון המסכם. סארי פלאח ערך אתמול לראשונה אימון מלא, אבל עדיין בספק למשחק כאשר גם שלומי אזולאי אומנם יהיה בסגל, אבל יפתח שוב על הספסל. איהב שאמי עשוי לשלם את המחיר בעקבות הטעויות במחצית הראשונה מול מכבי נתניה ומוחמד כליבאת ימשיך בהתקפה לצידו של מוחמד גאדיר.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן (עלי אבו ריא), אלבין פאנישי, מרון גנטוס, עוביידה חטאב, מהראן ראדי, חאלד חלאיילה, איהב גנאיים, ישראל זגורי, מוחמד כליבאת (אוסאמה חלאיילה), מוחמד גאדיר.


תורג'מן. כרגע עתידו לא על הפרק (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי