בהפועל תל אביב רומזים לחיים: "אם לא ננצח בקרוב, לא רק הסגל יתחלף"

אופיר חיים
אופיר חיים | עדי אבישי

במועדון האדום לא אוהבים את העובדה שהמאמן עדיין לא ניצח בליגה: "יש לבעלים תכניות מקצועיות, אם נגיע לדרבי ללא ניצחון יהיו שינויים". התלבטות בין פירסמן לשקלים, אוראל דגני צפוי לקבל מנוחה נוספת

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח מחר (ראשון 20:30, שידור ישיר בספורט1) את בני סכנין באצטדיון המושבה במאבק הגדול של האדומים לעלות מעל הקו האדום. ערב המשחק, להפועל תל אביב שבמקום ה-13 יש 13 נקודות ולבני סכנין שמעליה נקודה אחת יותר. בסיבוב הראשון הסתיים המשחק בתיקו 1:1 משער משווה של הפועל תל אביב בדקה ה-90. עד לפתיחת חלון ההעברות ב-8 בינואר ותחילת הליך השינויים במתחם חודורוב נותרו המשחק מחר נגד סכנין ולאחר מכן נסיעה צפונה למפגש נגד עירוני קריית שמונה.

גורם בסביבת המועדון אמר: "האמירה שניצחון של הפועל תל אביב יוביל לפריצת דרך הפכה לעוד קלישאה. ניצחון לו ממתינים מאז המחזור השני הרי יגיע, והמשחק נגד יריבה בתחתית הוא המבחן להמשכיות. יש לבעלים תכניות מקצועיות ולצוות של המאמן אופיר חיים צריך להיות ברור שאם יגיעו בעוד שלושה מחזורים לחלון ההעברות ולדרבי נגד מכבי תל אביב ללא ניצחון בליגה יהיו שינויים לא רק בסגל השחקנים".

חיים הבהיר פעם נוספת לשחקנים כי הוא מאמין בכל שחקן הנמצא בסגל ואת היכולת באימונים חובה להביא למשחקים. לסגל יחזור המגן השמאלי מרווין פירסמן שסיים לרצות עונש הרחקה בשל כרטיסים צהובים. עמירן שקלים שהחליפו נגד הפועל חיפה גילה במשחק הבכורה שלו יכולת טובה והמאמן יחליט מחר מי מבין השניים ישחק. הקפטן אוראל דגני עבר בדיקה ואינו סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי אך מסתמן כי תינתן לו תקופת התאוששות לקראת המשחק הבא בקריית שמונה.

אופיר חיים. יערוך שינויים בקישור (עדי אבישי)
אופיר חיים. יערוך שינויים בקישור (עדי אבישי)

על פי התרגול באימונים, נראה כי רז שלמה יפתח כבלם לצדו של אדי גוטליב. היכולת הלא טובה בקישור נגד הפועל חיפה תחזיר להרכב את רמזי ספורי וייתכן שרז כהן ישחק במקומו של שי אליאס. במועדון ממתינים לנחיתתו של חלוץ הרכש הליטאי נריוס ולאסקיס, שיהיה הרכש הזר הראשון כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ',עידן כהן, אדי גוטליב, רז שלמה, מרווין פירסמן (עמירן שקלים), ניר לקס, רז כהן (שי אליאס), רמזי ספורי (קאיו), אחמד עאבד, רועי זיקרי (ג'וזף גנדה), פייסל מוליץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי