ברק בכר: "אנחנו לא מצליחים להגיב כשדברים משתבשים לנו"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-0:1 הסוער על אשדוד: "מה שהיה מול מכבי תל אביב היה, הגישה הייתה טובה היום". סבע הודה: "זה קשה שאנחנו לא במאבק האליפות". יובל נעים: "בסגל הזה יהיה קשה להישאר בליגה"

(גודל טקסט)

אחרי שהובסה 3:0 נגד מכבי מכבי תל אביב ואיבדה ככל הנראה את הסיכוי לשמור על תואר האליפות, הפועל באר שבע גברה הערב (שבת) 0:1 על מ.ס אשדוד בטרנר במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל בתום משחק סוער. אריק סאבו הורחק לאחר עבירה ללא כדור (25), גם דודו ביטון ספג אדום (28) ובן שהר הוחלף על ידי מרואן קבהא (38) וירד לספסל בזעם. נייג'ל האסלביינק הכריע (62).

ברק בכר סיכם: "זה ניצחון חשוב, אבל היינו יכולים לעשות אותו הרבה יותר קל. חצי השעה הראשונה הייתה אולי הכי טובה שלנו העונה, אבל אז דברים השתבשו. בסוף ניצחנו בצדק לאחר שכבשנו דווקא בדקות שלא היינו טובים. זה לא קל, בטח אחרי ההפסד למכבי תל אביב, כך שאני ששמח שניצחנו במשחק חשוב. לא היה קשה לעשות את המעבר, היו אנרגיות טובות כי השחקנים רצו לשנות את המצב. מה שהיה מול מכבי תל אביב היה, לקחנו את זה למקום של לשנות. הגישה הייתה טובה היום, אבל אנחנו לא מצליחים להגיב כשדברים משתבשים. הצלחנו לעשות סדר במחצית ובסוף גם ניצחנו בצדק".

הלחץ שהיה בדקות הסיום: "אף אחד לא בא לשמור על 0:1, הגענו למצבים שלא מאה אחוז והכדור פשוט לא נכנס. ואז, מן הסתם, השחקנים רוצים לשמור על הגול ולא לספוג. השחקנים עשו הכל כדי לנצח, אני לא זוכר מצבים של אשדוד במשך כל המשחק ובסוף ההקרבה הגדולה של השחקנים הספיקה".


שום דבר לא הולך לו בקלות העונה. ברק בכר (דני מרון)

דיא סבע אמר: "עשינו חצי שעה מדהימה בחצי הראשון, הגענו למלא הזדמנויות והיינו בשליטה מלאה. זה הלך קשה, כמו כל העונה הזו, אבל בסוף ניצחנו וזה מה שחשבו". על ההפסד למכבי תל אביב: "עברו עלינו ימים לא פשוטים, אבל זה הכדורגל. רצינו לנצח ולהתקרב כמה שאפשר למכבי, זה לא קרה, ממשיכים קדימה. יש עוד חצי עונה, צריך להמשיך לשחק כדורגל ולהיראות טוב. ברור שזה קשה שאנחנו לא במאבק האליפות, אבל אנחנו צריכים להרים את עצמנו. זו העבודה שלנו".

יובל נעים הסביר: "לפני המשחק התנאים היו מאוד קשים, שחקנים מובילים לא שיחקו ואשדוד הראתה היום שהיא לא מוותרת על הליגה ויש לה הרבה מה להציע. אנחנו נעשה חיזוק נכון ונילחם עד הסוף. מי ששיחק עשה את המקסימום, נתן את הכל ושיחקנו נגד קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו. אנחנו נישאר צנועים, אבל נעשה הרבה צרות לכולן. אחרי ינואר אני מאמין שתראו קבוצה הרבה יותר טובה. אין לי שום טענה, אבל עשינו שטויות. האדום של דודו ביטון זה משהו שלא צריך לקרות. גם השער שלהם הגיע מטעות בהגנה, אבל הבחורים עשו מאמץ ובאמת שאין לי תלונות לאף אחד".

חודש ינואר: "בסגל הזה יהיה לנו מאוד קשה להישאר בליגה. אנחנו לא כובשים מספיק ואני אתן על כך את דעת. להחליף חצי קבוצה? אני לא יודע. צריך חיזוק בהגנה, בקישור ובחלק הקדמי. הבחורים עשו עבודה טובה מאוד, היום זה לא הספיק, בעתיד אני מקווה שכן".


"בסגל הזה יהיה לאשדוד קשה מאוד להישאר בליגה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי