סקאוטים הגיעו לצפות בפרץ. איביץ': "הוא יכול לשחק באירופה"

דור פרץ
דור פרץ | עדי אבישי

לקשר שהבקיע ב-0:2 על רעננה אומנם אין סעיף שחרור או תג מחיר, אבל במכבי ת"א הובטח לו שלא יעמדו בדרכו. קנדיל זכה למחמאות: "צריך להמשיך להוכיח את עצמי". בקבוצה ממתינים להחלטת דסה, פיבן ייבדק

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לנצח ולדהור לעבר תואר האליפות לאחר שניצחה אתמול (שבת) את הפועל רעננה 0:2 באצטדיון רמת גן, בעוד הרכב שכלל רוטציה של המאמן ולדימיר איביץ'. במחזור הבא יארחו הצהובים את מכבי נתניה.

על הספסל פתח אתמול דור פרץ, בשל הרצון שלא יקבל את הצהוב החמישי שימנע ממנו לשחק בעוד שני מחזורים בדרבי נגד הפועל תל אביב. עם זאת, הוא הוזעק מהספסל וכבש שער שהרגיע את המשחק. הקשר מבוקש במספר מועדונים באירופה ולמשחקיה של מוליכת הטבלה מגיעים סקאוטים העוקבים אחריו. איביץ' נשאל על יכולותיו של פרץ לשחק במועדון באירופה וענה: "כן, הוא יכול לשחק באירופה, אנחנו שמחים על ההתקדמות של השחקנים הצעירים שלנו". לקשר נבחרת ישראל אין סעיף שחרור או תג מחיר, אבל כשחתם על חוזהו החדש, הובטח לו שלא יעמדו בדרכו להתקדם אם תהיה הצעה מכובדת לרכוש אותו.

על הדרך שהכניס למועדון אמר המאמן הסרבי: "כשהגעתי ביוני זה היה קשה, אני לא הכרתי אותם והם לא הכירו אותי, אבל אנחנו בדרך הנכונה. הדבר הבסיסי והחשוב ביותר בקבוצת כדורגל הוא אווירה טובה. השחקנים נותנים 100 אחוז בול אימון ונאבקים על מקום בהרכב ואנחנו משתמשים בהרבה שחקנים". בנוגע להחלטה שלא לשתף את עומר אצילי הוסיף איביץ': "בכל משחק אנחנו חושבים על כמות המשחקים ששחקנים משחקים ואם הם צריכים מנוחה. עומר אצילי שיחק בשלושת המשחקים האחרונים ולכן החלטנו לתת לו לנוח היום, יש סגל רחב והשתמשנו בו".

למחמאות גדולות זכה המגן הימני מאור קנדיל, שאמר בסיום: "החברים בקבוצה עושים לי את החיים יותר קלים, כשיש בסגל שחקנים מוכשרים כאלו. אני מקבל את היכולת מהמאמן שכל הזמן דורש ומהקהל שדוחף קדימה. אני מקבל המון אהבה מהאוהדים וזה לא מובן מאליו. צריך להמשיך ולא להוריד את הרגל מהגז, אני צריך להמשיך להוכיח את עצמי, לעבוד קשה ולהוכיח שאני ראוי לשחק במכבי תל אביב".


פרץ וקנדיל. שני הצעירים זכו למחמאות (עדי אבישי)

במקביל ממתינה מכבי תל אביב להחלטה של אלי דסה לחתום על חוזה חדש ארוך טווח. דסה, שיסיים את חוזהו בתום העונה ויהפוך לשחקן חופשי, יכול כבר עכשיו לחתום על חוזה בכל מועדון אחר בארץ או באירופה ללא קשר להמשך דרכו בקריית שלום עד סיום העונה. במועדון אמרו: "אלי דסה קיבל הצעה לחוזה כספי מהגבוהים בקבוצה וכולנו רוצים אותו במכבי תל אביב, בתקווה שכך יחליט בסופו של דבר".

הבלם שחר פיבן ייבדק היום לאחר שהוחלף והיה חשש שהוא סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי. בבדיקה ראשונה הוסר החשש שהפציעה עשויה למנוע ממנו לשחק במשחקים הקרובים. מלבד עומר אצילי ואיתן טיבי, מי שלא נכלל אתמול בסגל של איביץ' הוא הקשר אייל גולסה, שמשלים את אימוני החזרה מהפציעה ועשוי לשוב לסגל כבר נגד מכבי נתניה. באימוני הקבוצה מגלה הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' יכולת מרשימה וכבר בעוד שבועיים נגד הפועל תל אביב יוכל להיכלל בסגל.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי