קורצקי: "מכבי תל אביב היא רמה מעל הליגה"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

בהפועל רעננה קיבלו את ההפסד 2:0 למוליכת הליגה בהבנה: "הפסדנו לקבוצה הטובה בישראל, שגם תהיה אלופה". אשר אלון התייחס לרצון להתחזק בקשר של בית"ר: "רעננה מאוד רוצה את ערן לוי, בקרוב נדע את מי נצרף"

(גודל טקסט)

בתום ההפסד אמש (שבת) של הפועל רעננה למכבי תל אביב 2:0, שררה אצל המנוצחים אווירה רגועה והשלמה מהירה עם ההפסד כשכולם במועדון תמימי דעים: "הפסדנו לקבוצה הטובה בישראל, שגם תהיה אלופה". הבעלים אשר אלון אמר: הפסדנו רק 2:0 ואנחנו כבר חושבים קדימה".

ברעננה כבר חושבים על המשחק הבא באצטדיון הי"א נגד האחרונה בטבלה מ.ס.אשדוד, וכמובן על השינויים בחלון ההעברות הקרוב כשהשם הראשון שאותו המועדון רוצה לצרף הוא ערן לוי. אשר אלון התייחס ואמר: "רעננה מאוד רוצה את ערן לוי, אבל עכשיו זה רחוק כי הוא לא משוחרר ונראה כי ימשיך בבית"ר ירושלים. יהיה לנו חיזוק וכבר בקרוב נדע מי השחקנים שאנחנו יכולים לצרף".

המגן עדי נמני על ההפסד: "ניסינו לצמצם את המגרש ולהביא נקודות, אבל הניצחון הזה מגיע למכבי תל אביב. שיחקנו באינטנסיביות ובלחץ על כל המגרש אבל האיכות ביכולת הכריעה את המשחק. כמו כל הליגה, המטרה היא להתחזק במספר שחקנים וזאת החלטה של אשר אלון ומנחם קורצקי מי יגיע. רוצים ליצור שניים שלושה ניצחונות ולעשות זאת כבר ביום ראשון נגד מ.ס. אשדוד".


אשר אלון. ערן לוי יגיע בינואר לרעננה? (אריאל שלום)

המאמן מנחם קורצקי הסביר: "מכבי תל אביב כיום היא רמה מעל הליגה. הגענו למשחק מוכנים, רצינו והתאמצנו וחשבנו להוציא משהו, אבל השער השני של מכבי סיים את המשחק. חסר לנו בהתקפה תעוזה ורצון ללכת לשער והשחקנים הצעירים עשו את המקסימום. במחזור הבא משחק חוץ נגד אשדוד ואנחנו יודעים שבבית היא קבוצה טובה וחזקה, ואם נשחק כמו נגד בני סכנין וקריית שמונה נוכל להכריע את המשחק".

בתוך כך, הקשר האחורי בן בנימין שלא שיחק אתמול בשל מתיחה בשריר הירך האחורי לא יהיה בסגל נגד אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי