מימר: "נהנתי בבית"ר, עברתי שם את אחת התקופות היפות"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בטדי. המאמן התייחס גם לקהל האדום: "לקהל חלק חשוב בהצלחה שלנו, אותי לימדו שכשאוהבים מנסים לעזור, לא לפגוע". ורמוט ואראל עשויים לפתוח בהרכב

(גודל טקסט)
הפועל חיפה תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק המרכזי מחר מול בית"ר ירושלים בטדי. השיחות בימים האחרונים במועדון הן על העובדה כי לראשונה יפגשו את המאמן שעזב אותם לפני חודשיים, ניר קלינגר. "מדובר בפיקנטריה עבור התקשורת אבל אנחנו רוצים להשיג ניצחון שיוכל להשכיח מעט את ההדחה המביכה בגביע", אמר הבוקר אחד השחקנים.


במסיבת העיתונאים לקראת המשחר מחר נגד בית"ר התייחס מימר ליריבה: "כל משחק נגד בית"ר ובמיוחד בטדי עם האנרגיות של הקהל, הופך למעניין ומרגש יותר. מתכוננים כמו לכל משחק, אנחנו יודעים שצריך נקודות כדי להשיג את המטרות שלנו. אבל אין הכנות מיוחדות. אין ספק שלבית"ר יש את אחד מהסגלים האיכותיים בליגה ועכשיו הם מתחילים להתחבר ונכנסים לכושר. הם במומנטום טוב ואנחנו נבוא כמו שאנחנו יודעים. יהיה משחק שווה כוחות ונקווה להוציא תוצאה טובה".


הקהל והביקורת: "אנחנו צריכים לבוא מרוכזים ואסור לנו לשנייה להוריד את הרגל מהגז. הקבוצה שלנו הוכיחה בתקופה הזאת שהיא מאוזנת, גם התקפית וגם הגנתית. לקהל יש חלק חשוב בכל מה שקורה בחודשים האחרונים, כשהגעתי אני נורא הופתעתי לגלות את האוהדים, לא ידעתי שיש לקבוצה קהל כל כך חם ואוהב. אומנם במשחק האחרון היו גם אוהדים שלבשו מדי הפועל חיפה, אבל הוציאו אותי ואת הספסל משלווה ועשו את ההפך מלתמוך. רוב הקהל תומך וחם. מקווים שיגיעו הרבה אוהדים לטדי לעזור לנו להוציא תוצאה טובה. אין בעיה לקבל ביקורת, כולם יכולים לבקר אותנו אבל היה שם רצון להפריע. אותי לימדו שכשאוהבים מנסים לעזור, לא לפגוע".



התקופה בבית"ר וקלינגר: "בגלל כל חילופי המאמנים בליגה יש לכולם הרבה אקסיות. נהנתי בבית"ר שם עברתי את אחת התקופות היפות. אין קשר אישי ביני לבין קלינגר. בסופו של דבר באים לעבוד"



שרון מימר. "הופתעתי לגלות שיש להפועל חיפה קהל כל כך חם ואוהב" (מאור אלקסלסי)


הצלחת הקבוצה וחיזוק בינואר: "חשוב לי שהקבוצה תהיה מאוד התקפית, אבל לא על חשבון ההגנה. לשמחתי השחקנים מצליחים ליישם את זה וזה סוד ההצלחה שלנו. אני רוצה שהקבוצה שלי תצליח וכמו שאמרתי בעבר, אנחנו עובדים מתחת לפני השטח. מדברים עם שחקנים ורוצים להביא עוד שחקן או שניים שיחזקו אותנו. אין הרבה שחקנים איכותיים בחוץ ונצטרך להביא כאלה שיעזרו וישדרגו. אסור להביא שחקנים רק בשביל 'להביא שחקנים'". 



על פלקושצ'נקו וגל אראל: "הסוכן של פלקושצ'נקו מנסה להוציא אותו מפה. כל עוד מקסים פה, ניתן לו את המושכות. אני מקווה בשביל בפועל חיפה ובשביל מקסים שישאר פה עד סוף העונה. כל שבוע אבחר את השחקנים שצריכים לשחק. גל שחקן מאוד חשוב בפן האישי וגם מקצועית הוא חלק מהרוטציה, אני בטוח שהוא יפתח עוד הרבה פעמים אצלי העונה".



מבחינה מקצועית נראה כי לא צפויים שינויים רבים בהרכב של שרון מימר, כאשר לא מן הנמנע שגל אראל, שנכנס כמחליף מול הפועל תל אביב והיה טוב, יפתח ב-11. גילי ורמוט שסבל מפציעה בשריר הירך האחורי חזר להתאמן בסוף השבוע ועשוי לפתוח על חשבונו של גיא חדידה. כשירותו של הקשר הוותיק תתברר רק לאחר האימון המסכם.


מעבר לכך, במועדון כלל לא חוששים מהעובדה שהשוער הליטאי ארנסטס שטקוס מועמד לבית"ר, ובטוחים כי הדיבורים מחוץ למגרש לא ישפיעו עליו. "מדובר בשוער בעל ניסיון ומחוייב מאוד" אמרו בחיפה.



גילי ורמוט. כשירותו תתברר רק לאחר האימון המסכם (ערן לוף)


הבעלים יואב כץ והמאמן שרון מימר החליטו לעצור במעט את השיחות סביב נושא הרכש בחודש ינואר, וזאת בכדי להגיע דרוכים לקראת המשחק מחר, אבל נראה כי לקראת סוף השבוע ופתיחת מועד ההעברות ינסו השניים להאיץ את המאמצים להתחזק בקשר וחלוץ.


לאחרונה הוזכרו מספר שמות של שחקנים ישראלים כמועמדים לחיזוק כמו עדן בן בסט, חנן ממן, ניב זריהן ומתן חוזז. בינתיים כץ הבהיר לאנשי חיפה כי כל שחקן שיגיע, יצטרך להגיע בחינם כי הבעלים אינו מעוניין לשלם דמי העברה או דמי השאלה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי