צפו: אחרי ארבעה חודשים בלי ניצחון, 0:2 קריטי להפועל ת"א על סכנין

רז שלמה
רז שלמה | עדי אבישי

רק 3,900 אוהדים הטריחו את עצמם למושבה וזכו לראות את האדומים מנצחים לראשונה מאז ה-01.09, כובשים לראשונה העונה שני שערים ועולים מעל הקו האדום. שלמה (45) וספורי (89) כבשו, לבקוביץ' ובואטנג הצטיינו

(גודל טקסט)

אחרי 13 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, הפועל תל אביב הצליחה הערב (ראשון) לגרום ל-3,900 האוהדים שהטריחו את עצמם למושבה לחייך כשהשיגה שלוש נקודות לראשונה מאז ה-01.09 – קצת פחות מארבעה חודשים. האדומים לא הרשימו, אך אולי סוף סוף הפנימו שהם קבוצת תחתית וגברו על בני סכנין 0:2 משערים של רז שלמה (45) ורמזי ספורי (89). 


אופיר חיים חגג ניצחון ראשון מאז מונה למאמן הפועל תל אביב, שגם כבשה לראשונה העונה שני שערי ליגה במשחק אחד. מעבר לכובשים, אפשר לציין אצל האדומים את רובי לבקוביץ' שרשם עוד משחק מצוין בין הקורות ושמר את הקבוצה בחיים ברגעים הקשים. גם עמנואל בואטנג, שרשם את הופעת הבכורה שלו, הציג יכולת נהדר במרכז המגרש והיה מהטובים על כר הדשא עד שגמר את הכוחות והוחלף בדקה ה-66.


הפועל תל אביב טיפסה זמנית למקום ה-11 בטבלת ליגת העל עם 16 נקודות ובשבוע הבא היא תצא לקרב תחתית נוסף בקריית שמונה. מנגד, בני סכנין ועמיר תורג'מן ירדו מתחת לקו האדום עם 14 נקודות, אחת יותר מאשדוד האחרונה. במחזור הקרוב: בית"ר ירושלים תגיע לדוחא למשחק לוהט על שש נקודות.



שער בכורה העונה לספורי וניצחון ליגה שני להפועל תל אביב (עדי אבישי)


סכנין פתחה את המשחק כאמור טוב יותר, אך לא הפסיקה להחמיץ ונתקלה ברובי לבקוביץ' המצוין. מהראן ראדי הוותיק היה פעיל מאוד, אך לא מספיק מדויק והוא יכול לבוא בטענות רק לעצמו. בדקה ה-22 האורחת איבדה את מוחמד גאדיר שנפצע והוחלף על ידי מוחמד כליבאת.


רגע לפני הירידה להפסקה ובניגוד גמור למהלך המשחק, הפועל תל אביב הצליחה לכבוש שער יקר. קאיו, שקיבל את המפתחות מאופיר חיים, מצא בכדור חופשי את ראשו של רז שלמה והבלם נגח לרשת. רמזי ספורי המחליף הכפיל מקרוב (89) עם שער הבכורה שלו העונה ונתן את האות לחגיגות הגדולות. 




מסובך עמוק בתחתית. עמיר תורג'מן (עדי אבישי)


הרכבים
הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, רז שלמה, מרווין פירסמן, ניר לקס, עמנואל בואטנג (שי אליאס, 66), קאיו (רועי זיקרי, 77), אחמד עאבד, ג'וזף גנדה, פייסל מוליץ' (רמזי ספורי, 57).


בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי אבו ריא, אלבין פאנישי, מרון גנטוס, עוביידה חטאב, מהראן ראדי, חאלד חלאיילה, איהב גנאיים, ישראל זגורי, אוסאמה חלאיילה, מוחמד גאדיר (מוחמד כליבאת, 22).


מהלך המשחק

דקה 1: המשחק במושבה נפתח בדקת דומייה לזכרו של שייע גלזר, מגדולי חלוצי מכבי תל אביב ומדינת ישראל בכל הזמנים, שהלך אתמול לעולמו בגיל 91. 


דקה 12: מהראן ראדי שלח פצצה אדירה ברגל ימין, אך הכדור שלו חלף ליד הקורה של רובי לבקוביץ'.



ראדי המום מההחמצה (עדי אבישי)


דקה 16: עידן כהן החליק וישראל זגורי מצא בתוך החרבה את אוסמה חלאיילה שנגח היישר לידיו של לבקוביץ'.


דקה 22: מוחמד גאדיר נפגע והוחלף על ידי מוחמד כליבאת. מכה לבני סכנין.


דקה 26: כליבאת המחליף מצא את ראדי, אך הבעיטה של הקשר נהדפה על ידי לבקוביץ' המצוין. קבוצה אחת על כר הדשא במושבה.



ישראל זגורי (עדי אבישי)


דקה 40: גנדה העביר כדור רוחב מסוכן למרכז הרחבה אבל אף שחקן אדום לא הצליח לדחוק אותו לרשת. 


דקה 45, הפועל תל אביב עלתה ל-0:1: בניגוד למהלך המשחק, רז שלמה מצא את הרשת. הרמה של קאיו מצאה את ראשו של הבלם שכבש בנגיחה והוריד את האדומים להפסקה ביתרון.


 האדומים בטירוף אחרי השער (עדי אבישי) 


דקה 51: זגורי מצא את ראדי, אבל הקשר שוב בעט לא מספיק מדויק.


דקה 58: ספורי, שרק עלה מהספסל, ירה כדור אדיר שחלף ליד הקורה של קנדיל.


דקה 65: שוב ראדי ירה כדור חזק, אך גם הפעם לבקוביץ' היה במקום והדף לקרן.



המצטיין של הפועל תל אביב. רובי לבקוביץ' (עדי אבישי)


דקה 75: זגורי הרים היטב לכליבאת שנגח, אבל גם הפעם לבקוביץ' היה במקום.


דקה 89, 0:2 להפועל תל אביב, שהבקיעה לראשונה העונה שני שערים במשחק אחד
: רמזי ספורי מצא את עצמו מול מחמוד קנדיל וכבש את שער הבכורה שלו העונה. חגיגה אדירה במושבה וניצחון בכורה לאופיר חיים כמאמן האדומים.

 


התפרצות רגשות על כר הדשא. שחקני הפועל תל אביב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי