אופיר חיים: "זו לא קבוצה שלי, לא מאושר בלב שלם. שמח מהנקודות"

אופיר חיים
אופיר חיים | עדי אבישי

האדומים כבשו לראשונה העונה צמד במשחק אחד והמאמן צינן למרות שרשם ניצחון בכורה: "דווקא היום היינו פחות טובים, אבל מעכשיו תראו כדורגל טוב". על בואטנג: "לקח לי זמן לקלוט אותו". תורג'מן: "אני בסערת רגשות"

(גודל טקסט)

אחרי 13 מחזורים רצופים, הפועל תל אביב השיגה הערב (ראשון) שלוש נקודות כשגברה 0:2 על בני סכנין במושבה. אופיר חיים ניצח לראשונה מאז מונה למאמן האדומים והקבוצה שלו כבשה צמד במשחק אחד בפעם הראשונה העונה.

חיים המאושר סיכם: "אני מאוד שמח אחרי שהצלחנו להשיג את והנקודות. זה מצחיק כי זה היה המשחק הכי פחות טוב שלנו מאז שהגעתי ולכן קשה לי להיות מאושר בלב שלם. זו לא קבוצה שלי, זו עדיין לא הקבוצה שני רוצה לראות, אבל זה היה משחק שהוא אל חזור וכל הכבוד לכולם שלקחנו את הנקודות".

על כך שהקבוצה כבשה לראשונה העונה שני שערים במשחק אחד: "קשה לנו מאוד למצוא את הרשת, זאת עובדה, אבל אני רואה את השחקנים באימונים ויש לנו איכויות. אני בטוח שעכשיו, אחרי הניצחון, אתם תראו כדורגל הרבה יותר טוב מהפועל תל אביב ועוד הרבה שערים".

על בואטנג שרשם בכורה מוצלחת: "זה ילד צעיר שהגיע ובקושי שומעים אותו באימונים. הוא איכותי מאוד ולקח לי זמן לקלוט אותו. גם קאיו, אין הרבה שחקנים כאלה שמגיעים לישראל. גם על מוליץ' יש הרבה חלודה. פייסל יילחם על מקומו כמו כל שחקן אחר. אני קובע את ההרכב על פי האימונים וכרגע הוא משתנה יותר מידי משבוע לשבוע. אני אוהב שיש לי הרכב יציב. מי שטוב באימונים ומגיע לו לשחק, אני נותן לו. אני הולך עם הלב והתחושות וזה מה שאעשה עד סוף הקריירה".


שחקני הפועל ת"א חוגגים ניצחון ליגה שני העונה וראשון אחרי ארבעה חודשים (עדי אבישי)

עמיר תורג'מן הסביר: "זה לא קשור למיקום, אלא לאיך שאנחנו משחקים. בחצי הראשון זה היה טוב בסך הכל, אבל אחר כך היה קשה אחרי הפציעה של גאדיר. דקה של חוסר ריכוז טרפה את כל הקלפים וחבל כי זה מאכזב ומתסכל מאוד. יש שישה או שבעה שחקנים שיושבים ביציע והיום הכנסתי שחקני נוער. המצב שלנו לא קל, אבל הם יחזרו לאט לאט לכשירות ואנחנו נרים את השורות".

הלחץ הגדול מצד ההנהלה: "אני מסתכל על מה שאני צריך לעשות ועל מה החלק שלי במצב. אנחנו עובדים נכון ובצורה טובה מאוד. לא יעזור כלום, אנחנו נצטרך לשנות דברים בינואר ולצרף שחקנים נוספים. אנחנו עדיין בסערת רגשות ומתוסכלים מהמשחק. חבל לי מאוד שזו התוצאה, אבל אני אומר את זה שוב – בני סכנין תמשיך לעבוד קשה והיא תרים את הראש".

המשחק החשוב נגד בית"ר ירושלים בדוחא במחזור הקרוב: "כל משחק בליגה הזו הוא קשה מאוד ואנחנו נצטרך להגיע עם כל הכוח שלנו בשביל שנציג את היכולת שאנחנו רוצים להציג. אנחנו נגיע מוכנים".


לא שקט בסכנין. תורג'מן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי